Gå til innhold

Min flotte trente ape ^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom på et innlegg som var svært aktivt for en lang stund tilbake, nemlig det om at barn som lærte seg folkeskikk fra tidlig av var trente aper....

Det å lære barnet å si takk, vær så snill, kan jeg få, unnskyld osv, det var visst helt på tryne ifølge noen. Det var å gjøre dem til trente aper.

Vel, min sønn på 2,5 år, han er verdens beste trente ape! Vi har virkelig jobbet hardt for at han ALLTID skal si takk, kan jeg få, vær så snill, unnskyld og hele rekka. Nå nærmer han seg ferdigtrent, og jeg er stolt over den flinke apen min som har inprentet dette i sin dagligtale, og bruker det i riktig kontekst hver gang. Han blir omtalt som en snill og høflig gutt, og det på tross av hans meget bestemte trassanfall og emil-takter som innimellom lyser gjennom.

Så ja, min sønn er en trent ape, ifølge noen. Men han blir godt imotatt som en høflig gutt av alle som møter ham, og han er herlig sjarmerende, og da virker han ikke så gal og vill når han gjør ugang og får trassanfall ;) Og det er godt for a mor :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en godt trent ape - og er stolt av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...