Gå til innhold

Charter uten mannen...? ville dere gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fryktelig i tvil.... Kommer nok til å savne han veldig, men han har ikke mulighet til å ta seg fri. Reiser med venner....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Hvorfor ikke? Jeg elsker mannen min, men to uker uten hverandre klarer vi. Å savne litt er bare bra.

Skrevet

Jeg hadde sagt nei hvis min samboer ville dratt på charter, fest og fyll passer seg ikke for småbarnsforeldre som i tilegg har en partner.

Skrevet

MIne tanker

+ sommer, sol, ungene får ferie

- jeg må ta "ansvaret" aleine. (tenker på baseng, stranda, stå opp på nettene o.l) vi kommer til å savne han veldig...

hi

Skrevet

charter trenger ikke bety fest og fyll? Hvordan fikk du inntrykk av det? Skrev kanskje ikke i innlegget at barna våre skulle være med =)

Og vennene våre har med seg barn de også, så ikke noe fylletur!

hi

Skrevet

Den måtte jo komme 21:20.

Har hi sagt noe om fest og fyll kanskje???

Går helt fint og reise til "syden" uten og drikke seg dritas og feste hele natten lang 2 uker i strek.

Reis og kos deg du hi;)

Skrevet

Jeg kunne godt reist uten mannen, men da måtte jeg hatt med meg f.eks min søster eller en venninne uten barn som kunne hjelpe meg med mine herlige urokråker. Ellers hadde jeg slitt meg selv ut.

Festing er for meg ikke inni bildet i det hele tatt når jeg reiser på charter med barne mine (de er under 4 år begge to)

Skrevet

Ok ,Med barn er det noe helt annet!

Men jeg hadde heller ikke reist til syden uten min kjære, tenk så stress når du hele tiden må passe på ungene og gjøre alt alene.

Her er vi 2 om alt, hjemme eller borte.

21.20

Skrevet

Hvor mange barn, hvilken alder?

Jeg vil nok si ja. Savne han, javel, men vi er vel voksne??

Skrevet

Barna er 6 og snart 2. De er veldig snille, og lite "bry" med. .... Mannen syntes jeg skulle dra ;)

Skrevet

selfølgelig! ser ikke hvorfor man IKKE skulle dratt??

god tur:))

Skrevet

Ja, selvsagt hadde jeg reist! :)

Skrevet

Men hvorfor skal du stå opp på natten da?? hvis barna dine er så snille og lite til å bry med??

Og hvorfor kan ikke mannen din bli med, eller dere kan reise sammen senere??

Skrevet

Fordi de har astma, og air condisjon er ikke alltid bra, og ta den av, og sove i varmen er heller ikke alltid bra =)

Mannen har ikke mulighet til å ta fri fra jobb, fikk tilbud om vi ville reise sammen med vennene våre, de har alt bestilt, og håper jeg blir med... =)

Men jeg klarer ikke bestemme meg altså... Så vanskelig =)

hi

Skrevet

I dag må jeg få bestemt meg... er så vanskelig, spurte hva eldste mente om dette, han sa at han kunne godt reise uten pappa en uke...

Heller mot at jeg drar... =) Men fortsatt ikke helt sikker.........

hi

Skrevet

Selvsagt hadde jeg reist. Ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Du kommer til å savne han hvis dere er borte en uke......? Hjelp!

Jeg har ofte dratt alene med barna mine på tur. Mannen jobber mye, og er heller ikke spesielt glad i varme, mens jeg kan ikke leve uten det, og å reise er min store lidenskap. I høst hadde jeg med barna, helt alene, til syd frankrike, leide hus og bil og koset oss i to uker. (to barn under 6 år)

Når du i tilegg reiser sammen med venner og andre barn, skjønner jeg ingenting.. Gud forby om mannen din skulle falle fra, hvis du ikke klarer å være "alene om ansvaret" i en uke.

Skrevet

Du virker som ei urolig bitter kjærring 09:44!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg klarer meg fint alene, 09:44, men er usikker på om det er verdt det =)

Det koster mye penger, og så tenker jeg om vi heller burde utsette det til han kan være med.... Han får bedre tid utpå høsten tror vi.

Og i motsetning til dere 09:44, så elsker vi begge sommer og sol, og elseker å reise sammen =)

Derfor er jeg usikker!

Skrevet

Hvorfor lurer du? Han er vel der når du kommer tilbake, eller hur?

Skrevet

Gjør det! Tenk så deilig da. Dere har bare godt av å savne hverandre litt, tenk så herlig det blir å se han igjen. Ta deg denne ferien du - det fortjener du helt sikkert. :) God tur!

Skrevet

Da er turen bestilt ;) Takk for innspill, tror det skal bli greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...