Gå til innhold

går dere tur?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har vognbarn: går dere tur hver dag med dem?:)og hvor lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tvillinger en som hater vogn, og en som elsker vogn ikke lett.

Men, er det vær til det kommer vi oss ut.

De er 15 mnd.

Skrevet

Hver dag når været tillater det, ca en times tid.

Skrevet

Er dessverre altfor sløv å gå lange turer :-( Pleier å gå en tur hver dag, men har en fast rute på kun 25 minutter. Med førstemann gikk jeg lange turer på 1,5-2 timer, men hans vogn var lettere å trille på snø.

Skrevet

Gikk endel turer frem til snøen kom. Men med masse snø og lite brøyting så kommer jeg ingen vei med vogna.

Har henne i bæremeis når vi er ute, men det blir ikke så lenge av gangen pga. kulda

Skrevet

Eg gjekk lange turar med eldste i bæresele (han hata vogna), med lillesøster var det ikkje like lett. Dvs vi gjekk ein del tur då ho var bittelita og låg i vogn og eldste framleis ville sitte i sele (2 år), men med ein 2-3-4-åring på slep får ein ikkje gått nokon god tur. Dvs, ein kan gå tur på barnet sine premisser, men det blir ikkje "TUR-tur" på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...