Gå til innhold

Alenemødre fra Bergen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og rundt der.. Noen som vil bli kjent? Livet er ganske surt om dagene i forhold til barnefar osv..Hadde vært kjekt og bli bedre kjent med andre i lignende situasjon. Er så lei av å være omringet av lykkelige familer :/..

Er hjemme i permisjon om dagene med baby på 6 mnd og har en gutt på 2,5 som går i barnehagen.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg bor i Bergen. Og er også alene med to. En jente på snart 7år og en baby på 6 måneder! :-)

Jeg vil gjerne bli kjent med deg!

Hvor i Bergen du bor da?

Skrevet

Heisann:-)

Jeg vil gjerne bli kjent med dere:-) Jeg bor også i Bergen, og er alene med to barn, en jente på 9 år og en gutt på 2 år. Er forresten 27 år selv.

Klem fra meg:-)

Skrevet

Hei! Så kjekt! :-) Jeg skulle sende privat melding til dere, men, jeg fant ikke ut hvordan. Hehe. Litt pinlig. Men men! :-P

Hvor du holder til i Bergen da, skumgummimamma? :-)

Skrevet

Hei! Så kjekt! :-) Jeg skulle sende privat melding til dere, men, jeg fant ikke ut hvordan. Hehe. Litt pinlig. Men men! :-P

Hvor du holder til i Bergen da, skumgummimamma? :-)

Skrevet

Ops. Var ikke meningen å poste det to ganger!

Skrevet

Knøtte85: Jeg har sendt deg en melding!:) Visst du trykker på navnet mitt så ommer det opp "send melding" å slik skriver du til meg. Men nå kan du bare svare meg i postkassen din:=)

Skummgummi: Det sto ik ke sånn "send melding" greie på deg så fikk ikke skreve til deg :/. Klarer du og skrive til meg? Vil gjerne bli kjent med deg:)

Vi kan jo bli kjent alle tre da egentlig:),. Få til et alenemødre treff;) hehe

Skrevet

Er en del skrivefeil når jeg skriver og det er fordi tastaturet mitt hopper. Må være noe gale med nette.. Vet ikke. Er utrolig irriterende :P

Skrevet

Hei. Jeg er også fra Bergen. Har en jente på 7år og en gutt på 2 år. Fikk ikke sendt pm til millie og skummgummien. ;) Har sendt pm til deg knøttet. :)

Skrevet

Sånn, da har jeg ordnet det slik at dere kan sende meg melding:-) jeg hadde visst krysset av for at jeg ikke kunne motta private meldinger, men nå er det bare til å sende:-)

Har forresten lagt dere til som venner.

Klem fra meg:-)

Skrevet

Jeg holder forresten til på Laksevåg:-) Hvor holder dere til?

Klem

Skrevet

knøtte85: Jeg får ikke svart deg på melding, for postkassen din er full?! ;)

Skrevet

Såpass. Hehe. Har slettet litt nå! :-)

Skrevet

er lett for;) Har svart deg no;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...