Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Vi skal til Phuket i februar. Vet dere om det går an å få tak i drosje med barneseter der nede eller er dette noe man i såfall må ta med hjemmefra? Til en på 1,5 år og en på 2 år. Hvordan er bleiene og er det lett å få tak i bleier? Har dere noen gode tips å komme med ellers? Veldig takknemmlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Var i Thailand med min eldste når hun var 6 mnd. Bilsete hadde de ikke den gangen, men dette var i 04 så er noen år siden. Bleiene var bra, samme med grøt, middagsglass og bleier. Husk å bruke kjøpt vann til alt som involverer vann. Syns selv det var en positiv opplevelse. Min er lyshåret og små barn er ofte lys i huden. Det er en positiv kombinasjon der nede. undersøkte mulighetene for at det kunne skje ting der nede før jeg reiste fra en jeg kjenner derfra. Fikk klar beskjed om at å skade et barn på noe vis medfører gjerne dødsstraff der nede. Vi var på Koh Samui, Bankok og Ayuttaya. Dro ikke rundt med henne, eller på safarier. Mulig dere kan gjøre det når dere har såpass store barn som dere har. Husk myggspray.
Snøfnugg75 Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Var der i fjor, to fam med barn 6 mnd-4 år. I phuket (ikkje p by, men Bangtao ). Bilsete fann vi ikkje. Bra bleier, godt utval i både det og barnemat. Ha med heildekkande soldrakt/hatt frå Noreg . Elles får du tak i alt. Veldig bra helsevesen. Vi var friske og hadde tidenes mest fantastiske ferie. Gled deg!!
Mrs. Bouquet Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Bilseter må dere ha med. I Thailand kjører de med kone og barn på lasteplanet eller sittene mellom bena på mopeden.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2011 #6 Skrevet 5. februar 2011 Husk soldrakt, kjøpte selv på http://www.konkursnett.no og fikk nesten 70 % rabatt. Var selv på Bangtaoo (1 time fra Phuket) og dte var vaaaaaarmt og sol dagen lang, så jeg er glad vi husket å kjøpe soldrakt.Brukte solkrem i tillegg, men i følge testen skal drakten ha UV-beskyttende på 50+
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå