Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Bare lurer - hvor mange klokketimer pr uke har dere møtetid? Tenker altså på all tid som dere er pålagt samarbeid med klasseteam/andre team og felles møter i personalgruppa.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Fast en time hver onsdag, og som oftest en time pr. mandag. Ellers kommer fagmøter og diverse i ny og ne, så ca. 3 timer pr. uke. Noen uker er det mindre, andre mer.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 To timer en gang i uken. Jobber på 8. trinn. Ellers snakker vi sammen når vi har tid. Er det noe jeg vil ta opp sender jeg bare mail til de andre.
midgard Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Vi har: samråd mandag 2.5t teamtid tirsdag 2.5t bundentid onsdag 1.5t Det vil si at arbeidstiden slutter ca halv fire 3 dager i uka. Og at jeg kan forlate arbeidsplassen etter undervisning de 2 andre dagene. Ser ut som vi har mye tid bunden til arbeidplassen (mye fellestid). Men utenom dette kommer møter med ppt, ansv.møter (for det legges ofte på andre tidspunkt - og som er pålagt). Hmmm... har vi mye fellestid?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #9 Skrevet 24. januar 2011 1 time og 45 min er satt av til møte, men blir slettes ikke benyttet hver uke.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #11 Skrevet 24. januar 2011 1,5 timer i uken til klasselærerråd - men det er ikke hver uke alle har møter. 1,5 timer i uken til fellesmøter/avdelingsmøter. 45 min til teammøte en gang i uken. 45 min til et annet temmøte, men dette tar vi litt mer når det passer - det blir vel 30 min uken eller noe i snitt.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #12 Skrevet 24. januar 2011 1,5 timer i uken til klasselærerråd - men det er ikke hver uke alle har møter. 1,5 timer i uken til fellesmøter/avdelingsmøter. 45 min til teammøte en gang i uken. 45 min til et annet teammøte, men dette tar vi litt mer når det passer - det blir vel 30 min uken eller noe i snitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå