Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Ser for meg verste senario her nå! Termin med nr 3 i morgen og skal føde på føderiket! Men kan ikke gå mer enn 1 uke over for å få føde der! Men er redd for å måtte settes i gang denne gangen! Noen som vet når de evt setter i gang på Riksen? Har født der 2 ganger før, men da 14 og 10 dager før termin! Har mistet motet litt nå! Er sliten, lei og depressiv om dagen!
Mamsi_79 Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal føde på Riksen og fikk vite at jeg skal komme på overtidskontroll 1 uke over termin. Mange andre sykehus opererer med 10, 12 eller 14 dager så hun nevnte at de var mye raskere å sette i gang enn andre. Så alternativ to er hvis fødselen starter med at vannet ditt går, hvis da ikke riene kommer i gang av seg selv venter Riksen 24 timer før de setter deg i gang. På flere andre sykehus inklusiv Ullevoll må man vente hele 3 døgn før de setter deg i gang. Jeg forstod ikke helt problematikken din, ønsker du å gå mer enn 1 uke over tiden for å unngå å måtte bli satt i gang ? Jeg forstod det er mer valgfritt å bli satt i gang etter 1 uke enn at du MÅ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå