Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Har en ex med veldig mye kjærlighetssorg og kontrollbehov. Ringer meg mye, senest på Lørdagen når jeg hadde barnefri og var på fest. Mobilen klikket iløpet av helga og han fikk deretter ikke kontakt med meg. Snakka med han idag og da begynte han å nesten beskylde meg for å ha ligget med gutter på festen osv. Vil ikke bryte kontakten med han, men synes det er så kjedelig når han skal være sånn. Vi er trossalt ikke kjærster og bor ikke sammen lengre... Huff.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Har dere barn sammen? Isåfall bør jo kontakten begrense seg til det barnet.. Om ikke så trenger du ikke ha noe kontakt med han i det hele tatt. Om du selv velger å ha det, så ser du jo hvordan det kommer til å være... No offence. Min ex var sånn en lang periode, og jeg fikk melding en dag "du har pult du". Jeg ringte han fordi den kom utav det blå. Ingen meldinger i forkant eller noe. Sa jeg hadde fått ny kjæreste, og da rabla det for han... nå snakker vi ikke sammen. Dette er snart 5 år siden. Og ja, vi har barn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå