Gå til innhold

Dere med barn på 1 1/2 og oppover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvilken vogn bruker dere?

Er dere fornøyd?

Pluss-minus med vognen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har ei jente på 22 måneder, og vi bruker Emmaljunga Nitro City. Er veldig fornøyd med den. Stor og romslig sittedel som kan brukes begge veier. Vogna er lett å trille, og tar liten plass sammenslått. Eneste minuset jeg kan komme på, er at det er vanskelig å komme til krven under vogna.

Skrevet

Babytravel Amsterdam. Fornøyd med den. Det er en trehjuling, så veldig lett å trille. Veldig behagelig, jeg kan enkelt styre den med en hånd. Den er også veldig stabil, vår toåring kan fint klatre opp og ned av den selv uten problemer. Pluss for lang kalesje, veldig bra for å kunne skygge for sol og regn og full liggestilling hvis barnet skal sove, minus for litt liten handlekurv med dårlig tilgjengelighet (mest når ryggen er helt nede).

Skrevet

Har

1.simo - brukt som sovevogn (men han har sluttet å sove i bhg).

+ god lengde, kommer høyt opp, vendbar sportsdel, gynger deilig

- stor, tung, vanskelig på vinterføre, umulig å ta opp og ned trapper uten at en føler at ungen deiser opp og ned / håndtaket knekker

2. Oth (2007)

+ trillekomfort uten sammenligning, lett i all slags føre, lett å ta med seg på buss, bil, trapper etc. alene, god lengde, har tålt mye herjing og holder seg veldig bra!

- dårlig kalesje (skrives det sånn?), ikke vendbar sportsdel, sitter litt lavt og ikke så lett å se ut av vognen

3. Reisetrille MacLaren XT techno

+ lett, luftig (beste vogna på varme dager), god kalesje som gir veldig fin skjerming for sol, full liggestilling

- lang sammenslått, skrangler litt som alle triller gjør

Skrevet

Bruker hovedsaklig Emmaljunga Scooter. Er svært fornøyd med den.

Har også en Titanium Breeze som brukes til shoppingtrille, men syns den er litt tung å manøvrere nå når han er blitt så stor. Blir ofte til at jeg tar Scooteren i stedet for.

Skrevet

Har en på to år og han er ferdig med sin Emmaljunga City Cross. Nå klarer han seg fint uten vogn.

Skrevet

Har ei jente på 23 mnd og vi har en Emmaljinga city cross.

Har vært kjempefornøyd med den og anbefaler den gjerne, men nå bruker vi jo ikke vogn noe særlig lenger da. Brukte den til butikken en håndfull ganger i fjor sommer for å ha noe å trille varene hjem i, jenta går selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...