Gå til innhold

Hvor lenge bruker de små lue med snøring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

med andre ord, når slutter de å dra av seg lua ved enhver anledning? og str. 51, hvilke alder er det beregner på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min dro aldri av seg luen.. :-) Nå er han snart 3 og insisterer bestandig på lue på vinter og caps om sommeren . :-)Man får jo sånne hjelm luer, Reima har sånne, de sitter jo godt på hodet, og går som hals samtidig.

Skrevet

Her går det rett av hvis det ikke er snøring, så lurer litt på når det tar slutt....Prøvde noen fine arveluer i går uten snøring, men de satt så godt nå og var str. 51 så lurer på om jeg rekker å bruke de...

Skrevet

Her bruker gutten på nesten 3 år enda luer med snøring. Ikke fordi at han tar den av, men rett og slett fordi den sitter bedre! Han er masse ute i barnehagen, og når det har vært så kaldt som d har vært i vinter, og det godt og slippe og fryse på ørene. :-) Har også sånn lue som dekker hele hodet (husker jo ikke hva det heter), men de sitter ikke like godt.

Skrevet

Vesla her er snart 4 år, men innimellom bruker hun luer med snøring ennå, og hjelmluer. Men ikke fordi hun river dem av seg, men hun fikk dem da hun var mindre og dem er ennå passe:)

Hun har aldri revet av seg luer da:) Heldigvis:)

Skrevet

Mine har brukt lue med snøring til den vinteren som er nærmest 2 år.

De har aldri dratt av seg lua noe særlig, men brukte snøring til de begynte å rette på den selv når den hadde glidd.

Skrevet

Da får jeg prøve de nye etter hvert og se om han bryr seg når han kommer ut ;) disse luene vi har arvet sitter veldig godt på og har kjekke øreklaffer :) Da håper jeg de passer så lenge at jeg får brukt de litt - synd å ikke få brukt så fine luer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...