Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 29 % av menn og 23 % av kvinner svarte på en undersøkelse i 2003 at de hadde vært utro i forhold....er du eller mannen din blant dem? http://www.forskning.no/artikler/2003/juli/1057756567.88
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Nei, verken jeg eller mannen kommer inn under den statistikken der. Ingen av oss trenger å finne variasjon eller spenning utenfor ekteskapet, fordi vi klarer fint å holde på spenningen og variasjonen selv etter 7 år sammen. Dessuten så har vi ikke "brukt opp" alle ideer og måter å variere på helt i starten av forholdet slik som mange andre gjør. Og det at de spurte er helt ned mot 18 år gjør at denne undersøkelsen for meg er lite seriøs. Hvor moden er egentlig en 18 åring for å ha et ordentlig forpliktende forhold? De kan for det meste ikke regnes med når det kommer til forpliktende og seriøse forhold, for i den aldern så er det stort sett ingenting som blir tatt seriøst!
Tante Blås Squaw Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Tja. Gubben og eks-dama hans hadde trekanter iblant - regnes det som utroskap? Selv har jeg hatt et åpent forhold tidligere, er det utroskap? Statistikk sier ikke alt.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 "Nei, verken jeg eller mannen........." hehe hvordan kan du snakke for mannen også, er dere alltid sammen ? Ikke vær naiv, du har ingen garantier......
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Kommer jo helt ann på definisjonen og hva som skal tas med.. Jeg var forlova som 15 åring, men etter 3 mnd lå jeg med en annen gutt. Gjorde det slutt dagen etter. Men etter 10 års ekteskap har jeg ikke vært utro. Mannen min derimot har hatt en for for utroskap under vårt ekteskap, han hadde cybersex bak ryggen min. Ble et helvette for å si det mildt, men valgte å gå videre sammen.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Ikke skyld dine dårlige erfaringer på alle mannfolk er du snill. Jeg kjenner min mann best, og til og med hans grunnleggende holdninger, og ikke MINST vårt sexliv en million ganger bedre enn deg ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Hva er vitsen med å være i et forhold i det hele tatt om man hele tiden skal gå rundt og FORVENTE at partnern er utro? Finn en med samme grunnholdninger og syn på ting som deg selv, og sørg for å ikke være sur for ingenting eller bare slippe ham til en gang i mnd, og ikke minst unngå et kjedelig sexliv som går på autopilot så går det som regel helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå