Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Søndag ettermiddag hadde barnet mitt 38 i feber, så i morrest da han hadde 37.3 holdt jeg han hjemme. I hele dag har han vært i kjempefin form, ingen antydning til at han skulle vært syk.. Men så i kveld da jeg målte tempen hans var den 37,8.. Kan jeg sende han i barnehagen i morgen da? Tenker siden han har vært i så fin form i dag, og på kveldstid blir vel ikke 37,8 sett på som feber?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Så lenge allmenntilstanden er bra og han kan være med på de aktivitetene som skjer i bhg, da er det bare å sende ham i bhg ) Hilsen bhg ansatt:o)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Takk for svar! Ja med tanke på hvordan han har vært i dag kunne han godt vært i bhg i dag... Og da er det snakk om friluftsbarnehage til og med...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Du bør måle igjen i morgen tidlig da hvertfall, tempen bør ikke være over 37,5 fra morgenen av.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Men husk at det er ikke feberen som avgjør om barnet er sykt. Barn kan ha det helt fint med litt feber, men de kan også være veldig syke uten feber. Allmenntilstanden er den viktigste og det at barnet kan være med på bhg aktiviteter ) ( Min lege som har sagt dette, da jeg spurte ang. mitt barn) Føler du at barnet hadde kunnet vært i bhg i dag, så kan det helt sikkert være der i morgen ) Hilsen bhg ansatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå