Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Ok, havna i seng med en fyr ( venn av venninne) også la han meg til på facebook idag. Han hadde visstnok ikke husket noenting av vorset vi var med på. Idag skrev han til meg på facebook og skrev; men duu, hvordan i all verden havnet vi opp på det rommet sammen? møtte på han igår og da var han jo litt flørtete, men vet at han er en sjarmør med stor S. wææh, tolker det som at han angrer da. Eller hva tror dere? er jo ikke intr i fyren heller da, men synes det er litt kjipt å tenke på at han kanskje angrer noe sinnsykt.. Fjortis spm, men jeg tenker altfor mye.. huff.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Meh... Ut fra hvordan du beskriver det, får jeg egentlig inntrykk av at han fisker etter komplimenter og slikt jeg. Og kanskje til og med er litt usikker på deg, og vil "sikre" ved å sørge for at han har "jeg havnet i senga med deg fordi jeg var så full"-unnskyldningen klar i tilfelle du avviser ham... Men jeg kan jo ta feil...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 hehe jeg skrev til han hva som skjedde, også skrev han "Ikke verst du ble med på det da" :-) det er vel bra? hehe. Vi hadde liksom en god tone på søndagen også snakket jeg med venninner istad som også mente hn var flørtete og at han ikke er sånn sammen med dem.. Takk for svar da
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Jeg tolker det ikke som han angrer. Jeg tolker det mer som litt flørtete, eller icebreaker. Jeg kan også fint finne på å si slikt, som hvordan klarte vi det ;o) Da vil jeg bare høre hva den andre svarer. Jeg angrer ikke. Hadde jeg angret hadde jeg ikke tatt noe mer kontakt.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Se her ja.... Det bare bekrefter det jeg sa i første svar her, spør du meg. Og når venninnene dine i tillegg sier at han ikke er sånn sammen med dem, så tror jeg definitivt han er interessert. =D Veldig masse lykke til med dette! Håper det går så bra som du ønsker. =D
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Se her ja.... Det bare bekrefter det jeg sa i første svar her, spør du meg. Og når venninnene dine i tillegg sier at han ikke er sånn sammen med dem, så tror jeg definitivt han er interessert. =D Veldig masse lykke til med dette! Håper det går så bra som du ønsker. =D
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Hvis han hadde angra hadde han vel ikke lagt deg til på FB og sendt meldinger til deg vel?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Tja, ikke vet jeg? er lenge siden jeg drev på med dating og flørting, og denne gutten er en stor sjarmør som sagt. Han har masse venninner, veldig snill med jenter
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #9 Skrevet 24. januar 2011 Ja, veldig snill med jenter, MEN alle venninne dine sier at han ikke flørter med dem... Han er definitivt hypp på å bli bedre kjent med deg spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2011 #10 Skrevet 6. februar 2011 Må også bare si at dette skjedde 2 dager etter at eksen flyttet ut! jeg løy og sa jeg ikke skulle ut å feste. Jeg hadde kjent fyren i under en time, og husket ikke navnet hans før dagen etterpå.. er jeg løs? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå