Gå til innhold

Barnevogn !


Butterfly inside

Anbefalte innlegg

Har noen bestemt seg for hvilken vogn de skal ha? :)

Og er det noen som har erfaringer med barnevogner?

 

Jeg skal ha Simo kombi tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker nok samme vogn som sist runde. En Brio kombivogn. Skulle jeg kjøpt ny vogn nå ville jeg nok vurdert Simo kombi. De er større i bag-delen enn Brio. Men siden vi nå engang har Brio, og den er fullt brukbar, blir det ikke noe vognkjøp denne gangen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt vogndilla jeg da, så jeg har hatt endel vogner oppigjennom....

 

Teutonia Mistral, 4 hjuling

Quinny Freestyle, 3 hjuling

Quinny Zapp, trille

Easywalker Sky, tvillingvogn

Phil&Teds, med søskensete

 

Har blitt litt kresen og vet hva jeg vil ha, og det er:

 

En liten og lett vogn som er god å trille

Liten sammenslått

Vendbar sittedel

Lett å manøvrere

Supert hvis den er kompatibel med bilstol, det er praktisk det! :o)

 

Nå vurderer jeg Bugaboo Cameleon, men har ingen erfaringer med den fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir mitt barn nr 3 og vogn nr 7,derav 2 triller :)

Så denne gangen har jeg definitivt bestemt meg for TFK Joggster Twist,og jeg gleder meg veldig til å bestille den og ikke minst: Motta den og ta den i bruk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg Emmaljunga City Cross i farge PP Black/Blue og i farge Charleston i City Bag delen.. Har sett på alle mulige vogner (Brio, Simo, Stokke, Bugaboo etc), men kun denne jeg likte 100% ;) Så nå gledes det stort til sommeren til vi kan ut å trille! Tror jeg trillet rundt på butikken i omtrent en time før jeg klarte å bestemme meg :) Men tror jeg valgte rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fortsette å bruke Mountain Buggyen som vi brukte til storebror, og skal kjøpe samme vogn i søskenvogn. Er kjempe fornøyd med urban jungle, så jeg "må" ha samme vogn i søskenvogn også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei butterfly.

Jeg ville testet Ennaljunga city cross i tillegg til Simo. Er smak og behag, men jeg synes City crossen er mye bedre i sportsvognsdelen, der synes jeg simo ble stor litt for "gyngete". Vi skal bruke city crossen vi har fra forrige mann til vanlig, og så blir det kanskje en søskenvogn i tillegg. Der tror jeg Phil og Teds er et fint alternativ.

Lykke til i vognjungelen

 

PS: sjekk om vogna går på langs i bilen, det er kjempekjekt, i vår stasjonsvogn får vi city crossen på langs, og det frigjør enormt med bagasjeplass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for Tfk twinner twist duo :P

Vi kommer ikke til å ta den i hus før mai,men min svigerfamilie har visst bestemt seg for å betale for den. Så vi slipper visst å tenke så mye på den.

 

Den som virka best av tvillingvognene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Emmaljunga City Cross, Bugaboo Cameleon og Quinny Zapp etter forrigemann som ble født i 2009.

City Crossen brukes som sovevogn i barnehagen, og skal fortsette med det. TIpper jeg bruker Bugabooen til bebisen til sommeren. Mulig vi kjøper en søskenvogn, sansynligvis easywalker, men jeg er langt fra sikker på om vi trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte Emmaljunga City Cross, svart sportsdel og bagdel, i 2009 til lille gutten min. Storfornøyd med den vogna og kommer til å fortsette å bruke den til sommeren til det nye familiemedlemmet. Brukte bagdelen i ca 6 mnd før jeg byttet til sportsdelen og brukte den i full liggestilling når vi var ute på tur. Brukte også vogna når jeg var ute og jogget, og den ligger så godt på veien at den er grei å bare holde en hand på når en får litt fart :)

 

Noen som har noen erfaring med søskenvogner? Av og til kan det bli aktuellt med en to åring ved siden av når en må ut å trille. Gutten min er kjempe glad i vogna si og sover i den hver dag. Ser ikke helt for meg at det kommer til å ta slutt når en liten en til kommer i hus om noen måneder. I tillegg er det vel praktisk å ha vogn til to når man skal f.eks ut å handle, ut til lekeplass etc. Ser for meg at vogna blir brukt i helger når begge er med, og tenker derfor ikke nødvendigvis på de dyreste vognene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Emmaljunga City Cross. Brukte den til sønnen min og jeg gleder meg til å finne frem igjen City bag'n. Har aldri angret et sekund på at jeg valgte den vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv 2 gutter fra før,og har sist brukt carena søsken vognen fra 2008,en flott vogn meget lett ...

denne gangen har vi kjøpt en Basson duo,veldig stor bag del og tykk kalesje for vinteren,og sportdelen er veldig fin..

,man maa ogsaa tenke paa de fire aars tidene vi har her i norge,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...