Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har tenkt å lage invitasjoner på dataen,og ha med bilde av datteren.Men hvor gjør jeg det?? Altså,tenker å ha bilde oppe og skrive under..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Du åpner f.eks. word og bruker "sett inn" og velger bilde fra fil der. Lurt å ta noen linjeskift først og så gå opp med piltasten. Det sparer deg for mye bryderi. Bildets størrelse justerer du med de "hjørnene" som kommer opp når bildet er satt inn. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Bruker du word? Gå på insert/sett inn og videre picture/bilde. Velg bildet du vil bruke. Høyreklikk på bildet, videre på tekst og trykk på "tett" (tror jeg det heter, så teksten kan ligge tett inntil bildet - da står du fritt til å flytte bildet rundt på siden som du vil). Så er det bare å sette bildet der du vil, trykke enter til du kommer under bildet og skrive invitasjonen
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Øhh,men det er bare det at jeg ikke har word.. Men er det eneste måten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå