Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Nå er jeg så irritert over at folk skal selge el gi bort diverse ting på finn.no men ALDRI kan svare!!! Gi F*** i annonser da...GRrrrr**
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Helt enig, d er jævlig irriterende!!! Jeg skulle på visning på en leilighet i forrige uke og han som skulle elie den ut møtte faen ikke opp, så der sto jeg og flere andre og klødde oss i ræva. jeg sto ute i kulda i 20min, da gadd jeg ikke mer.... makan til oppførsel... men da var d vel ikke meningen at jeg skulle bo der... beklager språkbruken, men blir så provosert *ER HORMONELL!!!!!*
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Ringer du eller sender du mail? De gangene jeg har solgt noe liker jeg best å få mail slik at vi har det skriftlig.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Du må iallefall sjekke at datoen de la det ut ikke er "gammel" for da kan det jo være de svarer fordi de har solgt varen(e). Syns det er veldig irriterende selv, og det er jo greit å få et svar på om varen er solgt også. Hadde dette problemet nå når jeg så på barnevogner. Var heldigvis heldig og fikk vognene jeg ville ha selvom det egentlig var ei som var meg i forkjøper og skulle komme å se på vogna:) Hjelper å by litt mer hehe, så da var det bra at hun svarte.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Har de solgt skal de slette annonsen. Jeg syns det er rart at de klarer å lege en annonse, men ikke å slette den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå