....mammatilto... :))) Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 møtte på en kollega i stad og vi begynnte og snakke og alt mulig...hun spurte om jeg skulle begynne igjen etter permisjon noe jeg ikke håper på siden jeg søker nye jobber...men med tanke på at jobben ligger praktisk til i forhold til barnehage og hjem så regner jeg med det... Joda jeg fikk høre at det var snakk på at jeg ikke gikk så godt sammen med en del mennesker på jobben min...hvem i svarte er det som går å snakker slik driiiit...hvet det har vært mye tull der og at jeg gruver meg til å byne igjen pga all drittkaste men det får da være måte på.... det er jo faktisk min arb.plass også, så jeg har mine rettigheter med det og kunne si fra og ikke minst trivsel... Uff jeg blir så lei.....
112 Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Jeg ville ringt og prøvd å finne ut av det. Lykke til.
lille sprelle Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Selv om du er hakkende sint som en fele og litt til - prøv å gå inn i det med en spørrende tone. Det er jo en som har sagt det og kommer ikke direkte fra sjefen selv. Ring i arbeidstiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå