sunny81 Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 jeg prøvde å henge opp en klesvask i dag,begynte å puste og pese som bare det,orker nesten ikke gjøre noen ting.det er ekkelt å ikke kunne puste ordentlig,tar medisiner,så jeg håper jeg blir bra snart.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Ja, jeg har hatt det flere ganger. Har du fått diagnose og vært hos legen? Man må jo medisineres - om man ikke får antibiotika for bronkitten, må man ha astmamedisin. Jeg har til tider hatt store problemer med å puste hvilende, men det hjelper med medisiner. Sist gang var jeg ganske hardt rammet og måtte gå på en tablettkur med sterke medisiner. Var gravid, men det viktigste var at jeg fikk puste... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå