Gå til innhold

noen som har hatt astma bronkitt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøvde å henge opp en klesvask i dag,begynte å puste og pese som bare det,orker nesten ikke gjøre noen ting.det er ekkelt å ikke kunne puste ordentlig,tar medisiner,så jeg håper jeg blir bra snart.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har hatt det flere ganger. Har du fått diagnose og vært hos legen? Man må jo medisineres - om man ikke får antibiotika for bronkitten, må man ha astmamedisin. Jeg har til tider hatt store problemer med å puste hvilende, men det hjelper med medisiner. Sist gang var jeg ganske hardt rammet og måtte gå på en tablettkur med sterke medisiner. Var gravid, men det viktigste var at jeg fikk puste...

 

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...