Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Var her ganske mye i mitt første svangerskap, så ble litt nysgjerrig på om det var noen her fra den tiden Synes jeg så noen kjent en nick hehe..
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har en gutt født i oktober 2005, var masse her inne den gangen. "Het" Marlin og lillegutt (eller noe i den duren da)
theres 1986 ♂ ♀ ♂ + ♀ Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 jeg har en sønn født 2 sept 2005, var inne her ganske mye mens jeg gikk med han ja...!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2011 Så artig jeg het trulto den gang er usikker på om jeg husker dere vi var en god gjeng den gangen tror jeg var ganske lite sosial den tiden! haha
Tøvsjura Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Har en sønn født i juli 2006 :-) Husker ikke selv hvilket nick jeg hadde i 05-06 :-P Har også en datter født i januar 2009 og er gravid med nr.3 som ventes 18.april :-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Tror kanskje trulto virker litt kjent! ) Jeg var også usosial den gangen.... Mannen studerte borte og alle vennene mine var på fest stadig vekk, så jeg levde ut mitt sosiale liv her inne på BIM, hehe... Også ventet jeg jo førstemann, så jeg var nok veldig på søken etter info rundt graviditeten!
J -76 Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Heisann jeg har ei jente født 2005, var en del her da i blant annet juniklubben.
fox`y Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Hei:) jeg har en gutt født juli 2005 og juli 2007. har het d samme hele tiden jeg
Gloria ** Skrevet 24. januar 2011 #9 Skrevet 24. januar 2011 Ja! Jeg har en gutt fra februar 2005 og hang en del her inne. Heter fortsatt det samme, Ponny, hehe litt fantasiløst :-D
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 24. januar 2011 #10 Skrevet 24. januar 2011 Jeg brukte også litt tid her inne på BiM i 2005, -fikk første jenta mi i november -05. Var også stadig vekk innom da jeg var gravid med minstejenta, som ble født i mai -08. Mener å huske at jeg het "Trulemor"+et eller annet, hehe... "Trultemor med baby i magen", bl.a... Var veldig dårlig i begge graviditetene mine, og orket ikke så mye. Derfor ble BiM et lite tidsfordriv innimellom -og selvsagt ga det meg jo mye nyttig informasjon, spesielt under første graviditeten
*tobarnsmamma*i*august* :-) Skrevet 24. januar 2011 #11 Skrevet 24. januar 2011 Hei! Var også her i 2005. Hadde termin i februar 2006. Hadde nicket powerpuff 06, noe sånt... Husker nicket Trulto!!!! :-) Og så husker jeg det var en som heita Northern lights. Hun var mye innpå husker jeg. -dukker sikkert opp flere navn i hodet mitt etterhvert:-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 24. januar 2011 #12 Skrevet 24. januar 2011 Ja, Northernlights bodde i USA, og var litt voksen tror jeg! Hun ventet vel barn nr 4 eller 5 hvis jeg ikke husker feil! Også var det Curlymor med den gode bolleoppskriften! Lager bare Curlyboller jeg! )
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 24. januar 2011 #13 Skrevet 24. januar 2011 Jeg har en gutt født i november 2006, jeg husker ikke hvilket nick jeg da hadde. Northenlight husker jeg. Er hun her igjen?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 24. januar 2011 fox`y husker eg, og så var det deg trultexx for jeg ville hete trulte selv, men fikk det ikke, derav trulto haha.. flere jeg husker!! så gøy.. ja, curly og northenlights.. <3 stemmer det!! de var der masse hehe. ja, tror hun fikk 4 mann om jeg ikke husker feil så artig :D Husker jeg satt inne på bim når jeg hadde rier og skrev "hadebra, nå går jeg til sykehuset å føder" eller noe slik etter å ha sittet der med rier i noen timer mannen sov, og på bim var det liv haha.. **Old times** så kjekt å ha noen å mimre med
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 24. januar 2011 #15 Skrevet 24. januar 2011 Ja, fikk ej jente april -06, men husker ikke hva nicket mitt var da. Var her -08/-09 også og er her for 3 (og siste?) gang..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. januar 2011 #16 Skrevet 24. januar 2011 Jeg fikk ei jente i mars 06 og ei jente i juli 08:) Tror jeg hadde nicket -Tapp- i 05/06.
Benkit Skrevet 24. januar 2011 #17 Skrevet 24. januar 2011 Så gøy:) Husker faktisk noen... Jeg fikk en jente januar 05.. hun ble 6 i dag:) Var her ganske mye, men ikke vledig aktiv på skrivingen... het da benki:)
serafine Skrevet 25. januar 2011 #18 Skrevet 25. januar 2011 Hei Jeg fikk en jente i juni-06 Begynner å bli en stund siden nå
♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 25. januar 2011 #19 Skrevet 25. januar 2011 Var her i 2004/2005, fikk en sønn i 2005
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 25. januar 2011 #20 Skrevet 25. januar 2011 Hei Så gøy.... husker flere av nickene som er ramset opp Selv het jeg Cath med gutt et eller annet. Fikk min første i 06 mens andremann kom i 08
Krystallglass Skrevet 25. januar 2011 #21 Skrevet 25. januar 2011 Sååå mange? Selv fødte jeg en liten gutt i februar 06. Husker jeg satt her hver eneste dag omtrent. haha.. Så når jeg nå tittet innom syntes jeg det var vesentlig mindre fart her enn det var den gangen ;p
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 25. januar 2011 #22 Skrevet 25. januar 2011 Jeg var her.-) Byttet litt på nick men endte opp med "ballongen" :-) Fødte ei jente i oktober. Har også fått ei jente til siden sist, som kom i juni 2009 og nå venter vi lillebror i mars. .-) Husker flere av de som er nevnt og dere som har svart, moro! :-)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #23 Skrevet 25. januar 2011 Så gøy!! ja, var heftig med liv her!! husker mange ble irritert for innleggene forsvant nedover som bare det.. det var noe nytt hele tiden, og hadde ingen svart på ditt innlegg innen 3 min. var siden GARANTERT nede!! hehe.. var skikkelig gøy faktisk.. da var det en skikkelig skravleside!! var vel på den tiden "kranglesiden" kom og.. haha
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 26. januar 2011 #24 Skrevet 26. januar 2011 hei var med i 06, het vel da turbotrollet tror jeg! husker noe northlights og trultemor. Var mer liv her på den tiden gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå