Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 AAAAHHHH!!! Føler jeg har fått alle vondter og symptomer man KAN få med seg i et svangerskap..... Halsbrann? Check! Sure oppstøt? Check! Leggkramper? Check! Bekkenløsning? Check! Svangerskapsforgiftning? Check! Soppinfeksjoner? Check! Hemorider? Check! + 25 kg pga myyyye vann? Check! Missforstå meg rett, gleder meg max til å bli mamma, men nå begynner dette å tære på rett og slett!!!
LinnisR83 Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Jeg ooooooooooooog! Er 36 + 3 i dag jeg og, og døgnene har 48 timer! Det går sååå treeeeegt! Jeg legger til : Hormonelle utbrudd : Check Vondter og stikkinger nedentil : Check Ødemer: Check Varmeutbrudd: Check!!! Tretthet og "energiløshet" : Check!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Høres ikke greit ut, men sånn er det vel for de fleste. Var ganske så lei de siste par månedene selv, og måtte gå 15 dager over termin før jeg krevde å bli igangsatt! Du må prøve å fokusere på det positive! Ting kan begynne å skje nå, men det beste er jo om barnet får hvertfall en 2-3 uker til i magen. Hold ut
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Hehe, trøst deg med at du ikke har ekstrem svangerskapskvalme og svangerskapskløe
LinnisR83 Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Jeg hadde hyperemesis frem til uke 26-27 og har begynnende svangerskapsforgiftning, så jeg har fått nok! ..... men ja, det kunne vært verre
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 All mulig sympati fra meg!! Er 38+2 og virkelig lei nå, sliten og energiløs og ikke i form. Dårlig med nattesøvn og hele pakka.. Men snart er det over, og det er jo SÅ verdt det!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Jeg hadde byttet med deg hvilken dag som helst jeg - på den tiden hadde jeg ligget inne på sh i 14 dager og vært på operasjonsbordet et par ganger......
de_to og den lille Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Er drittlei jeg også! Har ingen plager men har full sympati for dere som har det! Er 37+6 og i morges hadde jeg menskramper så det holdt, var sikker på at nå var det noe på gang men neida! Vil bare møte babyen vår snart.... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå