Gå til innhold

Bugaboo Cameleon vs Maxi Cosi Mura


Forandringfryder ♂♂♂

Anbefalte innlegg

Vurderer en av disse to vognene, men har ingen erfaring med noen av dem! Er det noen der ute som vil dele synspunktene sine med meg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bugaboo, naboen har maxi cosi mura.

Min er lettere, bedre å sove i når man bytter til sportsdelen, samt lunere. Syns nå jeg da.

Hennes er tung i forhold til min, men mye bedre på vinterføre.

Mange sier at bugabooen er skranglete, og jeg kan skjønne hva man mener, i forhold til en tyngre vogn kan den nok føles sånn.

 

Vet ikke noe om hvor stor plass maxi cosi tar i bilen, men bugaboo blir veldig liten.

 

Jeg liker ikke maxi cosi, og er superfornøyd med bugabooen, men det er jo smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde maxi cosi til førstemann. Bagdelen er super! Kjempefin å trille, både på grus og (normalt) vinterføre. Fungerte veldig greit inne i butikker også :)

 

Vi kjøpte den fordi det var en av veldig få vogner som fikk plass i bilen (den blir altså veldig liten).

 

MEN sportsdelen passer ikke for vinternorge. Vi måtte kjøpe ny vogn (simo) i oktober/november. Likte heller ikke den stanga som stakk opp mellom beina i stedet for stang som går over begge beina (om du skjønner?) vanskelig ift seler og vognposer.

 

Er veldig fornøyd med vogna nå som vi har simo i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!

Så kult at dere gidder å svare jenter!! 1000 takk altså!!

Det blir nok en Bugaboo på meg! Mulig jeg bestiller den fra en nettside i Nederland, da ble ikke prisen så ille heller!! :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei dere! Jeg vurderer også Bugaboo Cameleon. Men vi var og prøvde den og lurer på om dere synes den blitt litt lav når man bruker bagdelen? Den kommer litt langt ned på en måte? Med sportsvogndelen virker den super. Min mann er veldig høy, så jeg lurer på om noen av dere har erfaring med at den er "lav"?

Takk!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har hatt denne vognen. Sjekket bagdelen opp i mot flere andre, og bagen er stoor! Du kan regulere ganske godt håndtaket oppover eller nedover, er teleskophåndtak. Jeg brukte også vinterhjul, må nesten ha det her på landet:-) Super vogn, god å trille, lett å ta trekket av og vaske det og ikke minst få det på igjen. Jeg elsket min vogn!! Og skranglete synes jeg ikke den var. Men, det er smak og behag, spesielt sportsvogndelen er spesiell, siden den fungerer nesten som en stressless...oi, langt svar dete:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Bugaboo C. og er superfornøyd! Lett, liten og god å trille. Vinterjul på snøføre. Fungerer veldig bra. Bagdelen er noe lav, men ikke noe verken jeg eller min mann tenkte over da vi brukte denne. Kanskje ikke så bra for en mor/far som har veldig dårlig rygg. Vognen kan man har mot seg og fra seg, fint teleskophåndtak, god plass i bagen, osv.. eneste minus med denne vognen som jeg kan bemerke er at sportsdelen kan bli noe kort med "hetten" på for de lange barna når de blir 2-3 år.. Lykke til med kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken nettside fra da? Jeg står mellom Bugaboo og OTH. OTH har jeg funnet på babyjungle. Men ikke funnet noen nettside for bugaboo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www. babycare.nl har i hvertfall. Jeg vet det er en til, men husker ikke helt hva den het. Har ikke handlet herfra selv, så vet ikke noe om leveringstid og service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...