Gå til innhold

Hvordan løser jeg dette best mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde ei venninne og det var mye konflikter mellom dere, hadde du da nektet datteren din å besøke dem, når jenta er venninne med venninnens datter?

Har nemlig ei slik venninne, som lar konflikter oss i mellom gå utover barna. Jeg syns det blir helt feil men samtidig har de god kontakt på skolen og leker mye sammen der.

Har vært mye konflikter her og nå har jeg fått nok. Kommer ingen vei uansett. Skal sies at min venninnes datter en tid har mobbet min datter, og flere barn og vi har av den grunn vært i kontakt med skolen ang dette. Jeg vet hvorfor det har skjedd og fått forklaring av min venninne også, men det hjelper jo lite for barna det gjelder. Nå har min datters venninne sendt meld til meg og sambo med en beklagelse og spurt om tilgivelse, noe hun har fått. Er så sårt dette her men er vel ikke stort vi kan gjøre heller.

Måtte bare få ut litt frustrasjon............ Takk for at du leste det likevel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Mine barn har venner som har foreldre som jeg ikke går så godt overens med (puh, for en setning!). Det hadde ikke bekymret meg. Men når du skriver at hun lar sin konflikt med deg gå ut over ditt barn, da hadde jeg blitt bekymret. Og definitivt satt foten ned for besøk.

Jeg er dessuten tøff nok til at jeg glatt hadde fortalt henne hvorfor hvis hun hadde spurt. "Nei, jeg vil ikke at XXX skal besøke dere, for jeg har en følelse av at du hevner deg på henne når du er sint på meg." Så fikk hun bli så fornærmet hun bare ville.

Skrevet

Forstår at dette er frustrerende! Hva med at til konflikten har lagt seg, så kan denne andre jenta besøke din datter hjemme hos dere, slik at du kan ha litt oversikt over samværet? Hva sier datteren til denne situasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...