Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jeg fikk det for meg i sted at omelett med pesto og ost ville være godt, men så ble jeg litt usikker på om pesto og hvitost egentlig passer så godt sammen. Googling hjalp ikke spesielt, så da spør jeg her! (kunne jo selvfølgelig bare prøvd, men jeg har ikke egg til mer enn en omelett, om det skulle bli mislykket!) ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Pesto og ost passer bra sammen, men er mer skeptisk til pesto og egg. Spesialt hvis du skal ha det i røra så det blir jevnt fordelt. Mmmm, grønn omelett, he he. Pesto er best i kladder her og der.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Men du mente kanskje rød pesto? Når slikt ikke nevnes tenker jeg alltid automatisk på grønn pesto.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Mente grønn, tenkte på det etter at jeg hadde postet! ;-) Jeg blander det ikke inn i røren, men tar en liten dæsj oppå. Smaker det fælt får jeg heller bare spise skive! :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå