molle Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 er det noen som gjør det? Jeg vet at det er et stykke, men prøver å tenke positivt at jeg kan sitte på flytoget fra Asker og jobbe på laptopen eller noe. Syns ikke det høres så ille ut, men får utrolig mange negative kommentarer når jeg forteller det til folk.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Så lenge du har mulighet til å jobbe på toget er det jo bare bra. Men du må jo veie fordelene med ulempene... Mannen pendler 1 time hver vei, og det tærer på siden han er så lenge borte hver dag....
Collette Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Hvis du kan ta flytoget hele veien, så er det vel ikke noe problem? Det er jo raskt og effektivt og sjelden forsinket.
molle Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2011 nesten hele veien, men må jo fra Spikkestad til Asker først med lokaltoget.....
Ioren Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Er det ikke like lettvint å dra fra Drammen, da har du flytog hele veien, har du ikke? Men det kommer vel an på hvor lettvint det er å komme seg fra Spikkestad til Drammen,
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 24. januar 2011 #6 Skrevet 24. januar 2011 Det er vel korterefra spikkestad til Aske enn til Drammen. Uansett så er det samme toget. Man sparer vel uansett ikke tid ved å reise ett stykke tilbake for å ta flytoget som så og si kjører"samme vei" tilbake, hvis du skjønner? Jeg hadde reist til Asker. Flytoger herfra tar vel omtrent en time. Broren min pendle mellom her og gardemoen i mange år. Hadde aldri noe problem med det. men det kommer jo an på hva du skal jobbe med der borte? Broren min hadde tidligvakter til tide som begynte kl 6 på mornigen. Og da var det ikke spesielt artig å komme seg opp midt på natta for ta toget innover. Men det gikk da. Og han hadde ikke noe problemer med det
Ioren Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Skjønner Jeg trodde bare at Spikkestad var nærmere Drammen enn Asker, Vest-Akershus og Buskerudsgeografi er ikke min sterkeste side tydeligvis;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå