Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Lurer på når det er vanlig å ha en festeblødning? (om en får Mensen for 2+1 veker siden. I går kom det minimalt lite blod med slim. (Fekk veldig vondt i skuldra som faktisk et tegn på at mensen er rett rundt hjørnet, men smertene stoppet etter en halv time), ikke mye blod berre litt på papiret. Ingen ting i etterkant av dette og ingenting i dag. Har aldrig hatt en slik småblødning i samband med eggløsning før. Får berre vente i spenning i 2 veker før jeg tester, men er litt spent om andre har opplevd en slik blødning i samband med eggløsning. Fekk mensen 1 veke før jeg egentlig skulle få mensen forige gang, noe som jeg trur var pga en tidlig abort, fekk svak positiv test men startet å blø en go del i etterkant av dette og deretter negative tester. Er vel lite sannsynlig for å ha regelmessig sykluss no?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Høres litt tidlig ut for en evt festeblødning. Egget fester seg ikke før 6-8 dager etter eggløsning. Vil heller tro du har eggløsning. Noen kan få en liten blødning i forbindelse med den. http://pernille.info/egglosning.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå