Gå til innhold

inkasso... nedbetalingsplan?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått det gjennom sin inkasso sak?

fikk nemlig inkasso idag...sammen med innkassovarselet fra firma det gjelder..

Snakka med firmaet, og med lindorf, og de sku undersøke saken mer..

 

Men er det mulig å få en betalingsplan på det inkassoet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe problem, men det blir mye dyrere på sikt for deg pga rente da.

Skrevet

det er klart det er mulig å lage en betalingsplan. men det du må tenke på er at rentene løper hele veien og inkassosalæret øker. salæret dobles etter 48 dager etter saken gikk til inkasso, tror jeg det er. pluss at hvis du deler i mer enn fire avdrag kommer det et avdragssalær i tillegg pluss at fu må signere et gjeldsbrev. det er kun sikkerhet for kravet.

det beste og billigste er at du betaler så fort som mulig, hvis det er mulig for deg

Skrevet

Jeg hadde en stygg stor inkassosak hos lindorff for en stund siden...

(Jeg hadde rotet til økonomien min fryktelig)

Det hele var på 17.566 kr...

 

Fikk delt opp betalinga og de stoppet rentene... slik at det ikke skulle "vokse" mer. Jeg betalte første gang ned 2566 kr. Etter dette betaler jeg 2000 kr mnd. Å da går det nedover som bare det :)

 

Ring å få en betalingsplan, de er veldig greie med folk som ønsker å "rydde" opp... :) Lykke til ;)

Skrevet

HI

 

Tusen takk for råd, og tips og svar.

Jeg skal se nå hva de sier når de ringer meg opp igjen.

Får ta det derfra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...