Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Forholdet vårt har vært en berg- og dalbane fra starten av. Vi hhar ikke vært lenger sammen enn halvannet år, men vi har da rukket å få oss et nurk på 6 mnd allerede;) Han er ingen "barsk" mann, men det kan jeg takle. Verre er det med alle disse femi faktene... Han ELSKER jentemusikk, her snakker vi Westlife, Take That, Rihanna og annet sukkersøtt. Han digger musikaler, som Mamma Mia. (vi var i Spektrum i høst ja) Han mister tenninga når jeg suger han, og han er da IKKE full (dette har skjedd flere ganger, sist gang for en uke siden...) Da vi ble sammen var han medlem i en "kakebakeklubb", hvor de deiligste oppskrifter kom hjem i postkassa èn gang i mnd. Han liker best å ta meg i toer'n... Han liker å omgås min HOMOFILE eks-kjæreste gjennom 5 år (jeg var den siste dama hans..) Er det meg som gjør menn homo???? Jeg prøvde å ta det opp med sambo på morra'n idag, men det han gjør hvis jeg hinter frempå noe sånt er å kysse meg og fortelle meg " at det er DEG jeg vil ha" (viktig med trykk på DEG) Jeg er rådløs, og føler ikke for å lufte dette for venninner...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 ai ai aaaaaaaaaaiiii.... :-/ Sorry, men jeg tror faktisk at du har rett... Men du er nødt til å se han dypt inn i øynene og få det ekte svaret! Det er ikke retferdig ovenfor deg at han er samen med deg hvis han er homo.....og det bør også komme frem fra din side, at dette ikke er rettferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå