inababy Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 dette er sykt flaut, men jeg er kjempe redd. Jeg lå og koste meg litt, altså der nede. så når jeg går på do kommer det mye blod på papiret. har ringkt sykehuset, men de ville at jeg skulle vente å se hva som skjer. Har noen fler opplevd dette?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Er skummelt når slikt skjer! Men opplevde det selv 2 ganger i mitt 1. svangerskap. 1. gang selv og 2. gang etter sex. Begge gangene var det bare en vene? (åre?) husker ikke helt forskjellen, men inne i skjeden som hadde sprukket. så ikke noe farlig. Krysser fingrene og satser på at det er det samme med deg.
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Hadde 4 slike blødninger tidlig i svangerskapet, men bare èn av de grunnet sex. Det finnes en million små blodkar inne i kjeden og rundt livmortappen som lett som ingenting sprekker i svangerskapet og da spesielt i løpet av de 3 første mnd grunnet økning av blodmengde i kroppen. Er skjeldent noe galt med dette så lenge blødningen er smertefri.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Håper alt gikk fint med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå