Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Her er det grove rundstykker med tomat og salat. Så har jeg kuttet opp frukt. Kjempe godt.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Tomatsuppe Og kyllingwok til middag:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 æsj... Her er det grete roede på gang, så eter 3 havreknekkis med hamburgerrygg, tomat og agurk og littegrann lettmajo nommis
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Jeg er på Fedon-kjøret, så her ble det 2 rugsprø med kokt egg og røkelaks :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå