Gå til innhold

Guttn min har feber men også....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt i armer og ben.

 

Han er 4 år gammel.

Han pleier aldri å klage på at han har vondt noen steder.

Bare kvalm og feber sidn han ble født liksom.

men I går kveld sa han at han hadde vondt i hode, og litt etter hadde han vondt i det ene bene bak i leggen, så da tenkte jeg at det må være vokse smerter.

1 time senere var han kjempe varm,og hadde vondt i det andre benet.så han fikk paracet før han la seg, så fulgte vi med han hele kveldn.

etter ca 1 time hadde han ikke vondt lengre.

klokken 6 våknet han i dag glod varm igjenn.

Han fikk paracet,men var ganske varm igjenn etter ikke så alt for lang tid.

Nå har han sovet noen timer på sofan,å nå når han våknet har han vondt i armene.

Han er veldig slapp,men ikke så rart med feber da.

 

Febern er grei, den styrer vi og er vant til,men har aldri vært vant med at han har hatt vondt i armer og ben samtidig.

 

Kan dette være helt vanlig ved influensa, eller noe som er typisk i den influensan som går nå?

 

Har legetime i morgen tidlig med minste tøtta,så da tar jeg ham med,derfor har jeg ikke ringt lege tidligere,men blir jo bare så usikker :P

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ha vondt i kroppen er da helt vanlig ved influensa.

Hos meg er det et symptom som kommer før feberen.

Trenger ikke dra han med til legen for det, la han heller hvile hjemme.

Skrevet

Feber, vondt i hodet og kroppen er ingen grunn til å ta barnet med til legen. Vondt i kroppen er helt vanlig ved feber, og særlig influensa.

 

Han har sikkert hatt det slik tidligere og, men ikke vært stor nok til å si fra.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...