moota m storebror&lillebror Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Har hatt en bedre start på denne uka, enn jeg hadde avslutning på sist uke. Håper ikke jeg ødelegger den idyllen når jeg stiger på vekta imorgen =/ Jeg trente 4 ganger sist uke, og var for det meste ganske flink når det kommer til hva som fikk passere inn i det store gapet. Jeg har startet denne uka med en aldri så liten svømmetur på 1000m og en liten runde i solariumet etterpå. Melder meg imorgen når jeg har vært på vekta, og jeg krysser fingre og tær for at jeg har gode nyheter =) Ha en god uke alle sammen =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2011 Hmpf...... Vekta igår kunne fortelle meg at jeg har gått ned hele 400 gram på 1 uke med trening 4 ganger og jeg har vært flink med maten. Jeg synes det er i det minste laget, men fortsetter og håper på bedre resultater neste uke.. =/
Ranveig R Skrevet 26. januar 2011 #3 Skrevet 26. januar 2011 Eg har ikkje trent denne veka (heller). Begynte på ny frisk med mine 50 sit ups morgon og kveld forrige veke, men så blei eg så grundig forkjølt, det har sett seg i bihulene og eg har ein grusom hoste, så orkar ikkje tanken på å bevege meg meir enn eg må... Men har vore sånn passe flink med maten (og klarar i alle fall å kutte ut småeting kvelden før veiing ). Januar 2011: 97,2 kg Forrige veke: 96,6 kg I dag: 95,9 kg Altså ned 0,7 kg denne veka, totalt 1,3. Og eg er igjen lettare enn då eg blei gravid forrige gong, og har begynt å jobbe med det som heng igjen etter eldste. Kjempebra med mykje trening, moota! Nedover er nedover, og går du ned 0,4 kg pr veke frå no av vil du miste drøyt 19 kg i løpet av året )
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2011 Det blir bare trening på meg og 2 ganger denne uka, måtte hente storesøster i bhg igår pga at hun hadde kastet opp. Så da blir det ikke mer trening. Satser på mer trening neste uke. Jeg håper virkelig at jeg kommer til å gå ned mer enn 400 g i uka. I vår/sommer gikk jeg ned litt over 1 kg i uka i snitt.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Går sånn passe greit her.. Ned 900 gram denne uka.. Trener ganske godt nå for tiden, og det er herlig Maten går det litt opp og ned med. Prøver stadig nye matretter og prøve å finne sunne varianter av enkle ting.)
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2011 Denne uka har vært rar. Men jeg er kanskje ikke helt i form så det kan være derfor. Den startet greit, trente mandag og onsdag, tok sol også =) Og på onsdag måtte jeg hente storesøster i bhg pga hun hadde kastet opp. Da utgikk mer trening denne uka. Men jeg har også vært litt rar i magen, det startet med knip på onsdag, og etter det har jeg ikke hatt særlig matlyst. Kjenner jeg er sulten når jeg "skal" spise og sånn da. Så har prøvd å følge noen av måltidene, litt pga en fæl hodepine, og litt pga ellers kommer kanskje kroppen i sparebluss. Idag har bf barna, og jeg har syklet 1/2 time. Så har jeg i alle fall trent 3 ganger =)
Ranveig R Skrevet 29. januar 2011 #7 Skrevet 29. januar 2011 Eg er rett og slett imponert over ståpåviljen din moota, å få til å trene såpass mykje sjølv når verken du eller ungane er i form, det står det respekt av! Her er det lite med trening, men klarar av og til mine 50 sit ups morgon og kveld. Helst kveld... Men det er og alt. Men er ganske flink med maten, så klarar i alle fall noko
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2011 Takk =) Synes det er viktig å ha litt selvdisiplin, og den var der ikke sist helg da jeg følte jeg burde sykle litt. Unnskyldte meg med at jeg hadde trent 4 ganger den uka =/ Tar du 50 situp "hver" morgen og kveld? Hvor lenge har du gjort det? Og hvor lenge gikk det ev. før du merket noe forskjell? Jeg tok 100 situp 3-4 ganger i uka når jeg gikk i lære, men jeg får så vondt i ryggen av det nå, så har egentlig ikke begynt med det.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2011 Jeg må bare hive på at jeg var på jente kveld igår med masse godteri og kos og film og prating. Alt godteriet sto på bordet foran meg. Men jeg koste meg med nutrilettbaren min jeg =P Hadde ikke lyst på en gang, jeg er ikke så god på å bare ta 2-3 ting, da er det lettere å bare la være =) Litt stolt av meg selv nå =D
Ranveig R Skrevet 30. januar 2011 #10 Skrevet 30. januar 2011 Kjempeflink er du! I denne omgang har eg berre holdt på på med sit ups eit par veker. Har ikkje målt cm, så har ikkje egentlig noko å samanlikne med. Men då eg gjekk ned ein del i vekt for eit par år sidan tok eg 50 sit ups morgon og kveld + at eg gjekk opp og ned i trappa i 2-3 minutt mens eg pussa tenner om kvelden. Det + snop berre i helga førte til minus 12 kg på 4-5 mnd, så eg tenkte det var verd å begynne på igjen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 31. januar 2011 #11 Skrevet 31. januar 2011 Så kjempeflinke dere er Ranvbeig og moota!!!!!! Blir imponert og inspirert av dere!! Slike så treninger i hverdagen Ranveig har jeg også tro på, gjorde også slik en periode da jeg pussa tenner o.l. Og det hjalp på. Hadde glemt det ut, men skal jammen meg begynne med det igjen. Samtidig som jeg trener nå også for meg selv og på treningsstudio. Har blitt mye flinkere ang snop, men skal bli enda enda mye bedre!!!!! Snart sommer så er bare å henge i om jeg skal gå med bunad 17.mai og kanskje til og med bade i nærheten av andre folk i sommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå