Gå til innhold

Jeg har funnet kur mot babysyke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmødrene på nett-tv :)

Jeg skulle kose meg og se på, men sitter bare her og husker hvor vondt det er å føde, og hvor mye flinkere og roligere enn meg alle disse superdamene er :P

Har vært verpesjuk som fy, selv om minste bare er baby ennå, men nå tror jeg jaggu at jeg sier meg fornøyd med de to jeg har :)

Og om lysten skulle komme tilbake er det bare å finne nrk.no igjen, så går det nok fort over ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har født to uten bedøvelse, og syntes ikke det var SÅ ille...

Så når jeg ser Jordmødrene får jeg bare ENDA mer lyst på nummer tre! :-)

Skrevet

Den beste kuren er å få barn som sover lite og som er mye syke:o)

Med to barn, med 4 års mellomrom, hvorav minste er 3,5 og begge ikke sov skikkelig på natta og var oppe 0530 de første 3 leveår, så føler man at det er på tide og sove litt igjen. VI er 7 år med underskudd på søvn, føler vi :o).Legg til så mye sykdom første 1,5år i barnehagen at vi seriøst vurderte og ta ut ulønnet, forlenget permisjon, så skjønner man at det blir ikke fler...

Skrevet

Hehe. Skulle til å skrive det samme, Tanken på søvnmangel er langt mer kur enn fødsel er for meg.

Nå er jeg gravid igjen da, termin om 3 mnd. Ofrer ikke fødsel en tanke, gruer meg ikke det spor, og ser jordmødrene uten at det gjør meg noen ting.

Men tanken på å få et barn til som ikke vil sove, plager meg veldig.

Skrevet

Hehe, joda jeg ser den. Men mine to små gull på 5 mnd og 2,5 år sover natta igjennom, og noe sykdom utover forkjølelse og omgangssyka har vi vært forskånet for, så vi er heldige og det er jeg takknemlig for! :)

Har hatt korte og enkle fødsler også hhv 6 og 2 timer, men glemmer stadig hvor vonde de var, men fikk en grei påminnelse nå ved Jordmødrene ;)

HI

Skrevet

har 3 barn som har sovet hele natten fra de ble født, minste er nå 3 år og sover fortsatt hele natten, de er aldri syk, bare en liten forkjølelse innimellom. venter nr.4 nå og om jeg er like heldig med h*n så kommer jeg nok sikker ikke til å stoppe der heller, blir deprimert av tanken på at jeg ikke skal gå gravid igjen eller føde igjen..! første fødselen var litt tøff, de to neste var helt greie, så er ingenting som hindrer meg i å ville ha fler...!

Skrevet

Jeg skjønner litt hva du mener, for jeg var så overrasket selv over hvor dårlig jeg syntes jeg taklet sist fødsel.

Men jordmor og pappa var ikke enige. Mente jeg var knallflink og selv om jeg var i min lille boble av smerter så klarte jeg å ta instrukser og høre hva som ble sagt.

Nå gikk det veldig raskt sist og jeg fikk trykketrang allerede på 6 cm! Kanskje derfor du syntes det var så tøft, at det gikk så fort. Et jo gjerne mer intenst da:)

Nå venter jeg nr tre og jordmødrene synes jeg er koselig. Sipper til hver eneste fødsel;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...