Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Tom for ideer. To voksne, to barn (3,5). Hva skal du ha? La oss ha en inspirasjostråd
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Vi satt for første gang oss ned i går for å lage en ukesmeny. Den går bare fra mandag til fredag, for vi reiser bort i helga. Ikke er den spesielt kreativ heller, men vi tok de ønskene som kom: Mandag: Lasange med salat Tirsdag: Torsk med ris og salat Onsdag: Hjemmelagde hamburgere. Torsdag Fiskepinner med potetmos og kokte grønnsaker. Fredag: Grilla kylling med ris og salat.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 I dag skal vi ha kyllingfrikassé, i morgen blir det enten fiskesuppe eller laks med potet og agurksalat. Lenger har jeg ikke planlagt.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Jeg skal lage kjøttsaus (kjøttdeig, hermetiske tomater, sopp, løk og krydder) som jeg legger i en ildfast form, med tomater og squash oppå. Ost på toppen, gratineres i ovnen. Lavkarbomat, men resten av familien liker den jo også :-) Salat og hvitløksbaguetter ved siden av (ingen baguett på meg da) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå