Gå til innhold

Hjelpes... Slitsom finn-kjøper..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle selge en barnestol på finn.no år til 250 kr - pent brukt. Først får jeg mail fra noen om de kan få den for 100 kr. Jeg svarer at det er helt uaktuelt og hører ikke mer. Etter et par dager får jeg en ny mail hvor hun spør om å få komme å se på den. Jeg svarer ja, men da må hun også akseptere prisen. Får tilbake "ok" og gjør en avtale om at hun skal komme på ettermiddagen.

Det har vært litt nedbør og innkjørselen vår har en liten helling oppover, så sambo går ut og salter. Så ringer tlf, det er den potensielle kjøperen som står utenfor, har parkert i gata og kommer seg ikke opp. Jeg går ned med babyen og åpner døra. De har tydeligvis kommet hele familien, 3 voksne og en gutt på 10-12 år. "Hvordan skal jeg komme meg opp da? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er så glatt", sier hun. Jeg prøver å si at det er blitt saltet og ikke er så glatt. Hun nekter og spør igjen hva hun skal gjøre og viser en tydelig forventning om at jeg skal komme med baby og stol ut for å vise henne... Jeg prøvde å si at det var i så fall like glatt for meg og at jeg hadde en baby i armene (var hjemme alene), men da skyldte hun på at hun hadde så glatte sko. Hun var vanvittig hjelpesløs på tross av at hun hadde to voksne til der.

Enden på visa ble at hun kom seg opp og kjøpte stolen etter mye om og menn.. Slike folk gjør at jeg synes det er pes å selge på finn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på en som skulle kommet på lørdag.Som ikke kom og skulle kommet i går...ikke kom og ikke har gitt lyd fra seg. Kunne jo sendt en melding synes jeg!

Skrevet

Jeg håper hun som har kjøpt en mobil av mannen min snart peller seg på posten og henter den! GRRR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...