Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Jepp. Jeg er gift og har 2 små barn. Mannen min er ok, snill og en god far, men har har jo sine feil. Jeg er på en måte glad i ham, men kan ikke lenger si at jeg elsker ham. Forholdet vårt er på mange måter litt usunt uten at jeg vil gå inn på hvorfor. Saken er at jeg har forelsket meg i en annen...Den andre mannen vet ikke dette, vi har aldri vært intime. Jeg er nødt til å forholde meg til denne andre mannen i hverdagen min. Jeg svever på en grå sky...Tenker på ham dag og natt, sjekker ham på facebook. Pynter meg for ham og er særdeles opptatt av hvilket inntrykk han får av meg. Jeg vet han er singel(skilt). Idiotisk av en voksen dame å oppføre seg sånn jeg vet det, men måtte få det ut. Kan ikke fortelle det til noen i omgangskretsen min føler jeg. Dette synes nok som et luksusproblem/"tenåringsproblem". Men det er sterke følelser innvolvert og jeg blir snart sprø av lengsel... Hvordan takle denne situasjonen? Noen som har vært opp i noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Ingen som har noen ord å komme med til tragiske meg?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Ta et valg. Enten blir du hos mannen din og holder deg unna denne andrer eller så går du fra mannen din og finner ut om denne andre er interesert etterpå.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 En forelskelse vil dø ut hvis den ikke får næring. Ikke gi den næring, hvis du fortsatt vil være gift med mannen din. Ser du dette som et snitt til å skilles, stilles jo saken i et litt annet lys. Du tror ikke du er littegranne "innbiltforelsket" også...? At du egentlig lengter etter noe annet enn det du har nå mener jeg? Rett og slett er blitt forelsket i selve forelskelsen, hvis du skjønner hva jeg mener;-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Takk for svar. Jo det kan godt være jeg er litt "innbiltforelsket":-) Trenger vel litt spenning... Vet ikke helt. Tror kanskje det er "ekte" greier, men det er jo umulig å si når jeg ikke lever ut følelsene. For å være helt ærlig så hadde jeg nok vært utro om situasjonen hadde bydd seg. Men det er nå lite sannsynlig vil jeg tro. Uansett så er jeg ganske ensporet for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå