blomstre Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Hat: - mandag morgen - rydding Elsk: - starte mandag morgen med å få servert en dobbel latte mens jeg skummer igjennom helgens drøs på krangle :-) - stølhet etter rydding, det betyr at jeg også kan krysse av for trening og ha dobbel så god samvittighet!
Gjest amandine Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Hat: Hm ingenting å komme med??? Elsk: Alle tre ungene ute av huset hurra!!!!! Kaffe og resten av gårsdagens sunne blåbærpai...Altså, bare bær og havregryn omtrent..
blomstre Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2011 Å så bra, gikk du klar selv? Oppskrift på sunne ting som smaker usunt (les godt) mottas gjerne foresten! :-)
Gjest amandine Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 http://trineblogg.blogspot.com/2011/01/blabrpai.html men hadde nesten ikke smør i, og bare bitte litt lønnesirup for det søte sin del. Pisket vaniljekesam ved siden av til meg og gubben, og lot ungene få is. Søndag er dessertdag!
Gjest amandine Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Og ja, under over alle under, selv om minstemann, unge Kamikaze, kastet opp i fjeset mitt(!!!) har jeg klart meg!
Gjest amandine Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 Det er da det på anonym og skravle omtalte "mammahjertet" banker ekstra hardt... Og hadde noen andre enn mine egne barn gjort noe tilsvarende hadde jeg dødd.
blomstre Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2011 Mmm, genial, enkel oppskrift, takk, takk! Lagres sammen med Pappas rugbrød
Gjest sug lut Skrevet 24. januar 2011 #9 Skrevet 24. januar 2011 Hat: - Dere vet så godt hvem dere er - ingen nevnt, ingen gjenkjent. - Og altfor mye jobb. Som skal bli til fin ferie - men det er for lenge til. - Fine blusen fra salget har strålegg samt syke draperinger og rynker. Og er ikke strykefri. 32 legg på hver side av knappinga, faktisk. Elsk: - Kule ungene - Kule ungenes kule venner - Masse ungevenner til måltider på rare tider - Fine blusen fra salget. Nå er den glatt. Glatt nok.
Gjest amandine Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 dagens elsk: Syk datter, men ikke så syk, som er hjemme fra skolen og koser med mammaen sin og lærer seg å sy på maskin! Her blir det bokbind av restestoff og koselig prat.. Hurra jeg er verdens heldigste mamma! Og fremdeles fint lite å hate!
blomstre Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2011 :-) Dagens elsk eller hat?: Datter som har plantet 2 gressstrå (ja da, de heter storegress og lillegress) i en bolle hun fant i kjøkkenskapet...
blomstre Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #13 Skrevet 25. januar 2011 Ha, ha, ja det tenkte jeg ikke på! Da er det jo elsk :-)
Anne-B. Skrevet 25. januar 2011 #14 Skrevet 25. januar 2011 Elsk: -bloggen -tungt utdannede sjefsdamer som ønsker å ta en uerfaren bachelorette inn i varmen (iiiiik) -dugnad i barnehagen -endelig knekket koden for hvordan få snille unger som er snille fordi de føler seg verdsatt, ikke fordi de frykter at lørdagsgodteriet skal utebli Ikke noe hat å melde så langt. Bortsett fra kaldt og glatt ute, men det går mer under Misliker.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. januar 2011 #15 Skrevet 25. januar 2011 hat: mødre (les min mamma) som ikke gidder å kjøre barnet sitt på legevakta fordi hun selv har besøk som befinner seg i samme hus som den syke,noe som gjør at jeg må reise fra skolen, avbestillefrisørtimen og avlyse middagsplanene med venner for å gjøre det. elsk: ferdig med alt jeg skal ha lest frem til torsdag og neste regelverk er ikke noe mindre en aktuelle utlendingslova som jo alle har en formening om omdagen. så nå kan jeg snart brife. ihvertfall til de som ikke kan noe
meg & to små vampyrer Skrevet 25. januar 2011 #16 Skrevet 25. januar 2011 Jeg kan delta med litt elsk og hat! Hat: - overaktiv blære - å føle seg som dust i ny jobb Elsk: - kaffe med mannen etter jobb - jernmikstur (energi kom til meg!) - hyggelige nye kolleger - at jeg skjønner mer og mer for hver dag som går - at jeg snart blir utrolig god på lovverk for ansettelser og permisjoner (håper jeg!)
AnneKristin&gullet i magen Skrevet 28. januar 2011 #17 Skrevet 28. januar 2011 Kom gjerne med koden for hvordan få snille barn fordi de føler seg verdsatt og ikke fordi de frykter for lørdagsgodteriet :-)
Gjest sug lut Skrevet 29. januar 2011 #18 Skrevet 29. januar 2011 Lammis, jeg kan banke mora di for deg. Det der var stygt.
Gjest sug lut Skrevet 29. januar 2011 #19 Skrevet 29. januar 2011 Grattis med ny jobb, vampyrdama, ikke fullt så mye med blæra... vil det si ustoppelige tissepauser? Ikke helt genialt i ny jobb det heller.
Gjest sug lut Skrevet 29. januar 2011 #20 Skrevet 29. januar 2011 Hat: -sykt mye jobb og av og til må man helst sove også -midlertidig arbeidssted med stoler som må ha blitt uttenkt av Satan sjøl i bakrus -derav følgende verk og vondt overalt Elsk: Fine damene mine Tomt hus etterhvert
meg & to små vampyrer Skrevet 30. januar 2011 #21 Skrevet 30. januar 2011 Det vil si at jeg sliter på alle møter, men er tungt medisinert med medisiner som skal hjelpe blæras nerver (eller noe sånt). Så det går greit, så lenge man ser bort fra bivirkningene. Og takk, ny jobb eller jobb i det hele tatt er fint. Heldigvis ikke noen som bryr seg om jeg løper på do hele tida der da.
blomstre Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #22 Skrevet 30. januar 2011 Elsker Jærens vakre strender, der får man effektivt luftet vettet (og alt hat blåser bort)! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå