Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 I det siste har han tatt på seg en del ekstra jobbing, sex livet de siste ukene har vært lik 0 (vi hadde sex 2-3 ganger i uka tidligere). Vi ser knapt hevrandre lengre. I går skulle han være borte en halvtimes tid for å rydde opp etter kvelden før (på jobb) Han jobber mye helg og kveld/natt. Han dro rundt midnatt siden jeg ikke var hjemme før da fra jobb.Han la seg på sofaen i natt og jeg spurte når han kom hjem og sa at han ble sittende å prate med noen arbeidskollegaer så var ikke hjemme før over 04 i natt. Jeg har aldri trodd at han kom til å være utro, for han er alt for ærlig om absolutt alt, men nå begynner jeg faktisk:( Vi hadde en liten diskusjon før han dro, men syns det var merkelig at han la seg på sofaen, det bruker han aldri å gjøre. Hvordan hadde dere tolket det?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Jeg hadde vært mistenksom, men det kan jo bare være en dårlig periode i forholdet.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Vanskelig å svare på, men jeg trodde ofte at mennesker som var utro prøvde å skjule det, med å plutselig gi dem mye oppmerksomhet osv..og da er det jo veldig rart at han legger seg på sofaen... Har du pratet med han? Hvis han er så ærlig som du sier så regner jeg med han kan prate om ting, spør han om noe er galt. Kanskje er han deprimert og ikke fornøyd med forholdet, eller det er noe som plager han på jobb, eller så er han utro..men det vet du jo ikke! Spør han face to face. Håper han ikke er det, at han ikke har ødelagt et forhold kanskje. Prat med han! ha en fin dag
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Takk for svar. Skal prate med han etter jobb, men vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp. Vil ikke buse ut å beskylde han for utroskap liksom..hvordan tar jeg de opp på en fin måte?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Prat med han etter ungene har lagt seg. (regner med du har barn) Sett deg ned, se han i øyene og prat på en rolig ikke frekk måte. Si at du har vært litt skeptisk i det siste, og så må du si det du sa her..så spør du han om han skjuler noe. Men husk å si det på en fin måte, en mann som føler seg angrepet vil som ofte ikke være ærlig eller bli sint... Hilsen første anonym:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #7 Skrevet 24. januar 2011 takk takk..Ja, det jeg tenker også, at han kan bli sur, sint og skuffa hvis han har "rent mel i posen":)
Cat.68 Skrevet 24. januar 2011 #8 Skrevet 24. januar 2011 Du trenger jo ikke å si at du mistenker ham for utroskap. Du kan jo heller legge det frem slik at du føler at noe er forandret og at det gjør deg litt redd og usikker. Si at du opplever forandring i sexlivet, og at han jobber mye, samt at du synes det er rart at han velger soffaen isteden for senga når en endelig er hjemme. Spør ham om det er noe som er galt? Om det er noe han går rundt å tenker på?, Og om han har det bra? med disse ordene åpner du for en ærlig og åpen dialog uten at du anklager ham.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #10 Skrevet 24. januar 2011 Det at han la seg på sofaen når han kom hjem så sent trenger ikke bety noe mer enn at han ikke ville vekke deg. Og det at han jobber mye ekstra kan være den naturlige forklaringen på at det har vært et dårlig sexliv. Er det en jobb som innebærer prosjekter med tidsfrist? Da kan han jo i perioder være helt nødt til å jobbe mye ekstra. Men uansett hva som er årsaken og ikke så må du snakke om hva du tenker og føler. Det er viktig for forholdet å kunne ta opp hvordan du føler, samme hva grunnen til at du føler det slik er. Lykke til! Håper alt har en uskyldig forklaring :-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2011 #11 Skrevet 24. januar 2011 Tenker absolutt ikke utroskap her. Men at han har noe annet som plager ham, det trenger jo ikke å ha noe med deg å gjøre en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå