Gå til innhold

Arrrrrg...enda en natt med tullerier, null søvn og null uttelling :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av ulv, ulv og at natten ødelegges. Startet for 1,5 uker siden og dette er 4. gangen og ennå ingen ting skjedd. Må også sies at vi hadde litt sengehygge i går kveld og ikke lenge etter begynte det. Er vel ikke helt moden ennå tenker jeg. Svarte!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er så utrolig irriterende... har hatt to av disse nettene, og de bare fører til lite søvn og ødelagt dag. har du barn fra før??

Skrevet

Ja, en snuppe på straks to år som også krever sitt på natten. Det er selvfølgelig de nettene hvor hun sover gjennom at dette skjer, så jeg skal rett og slett ikke ha noen gode netter lengre ;)

Når har du termin? Jeg er nå 4. dagen over og blir bare mer og mer utålmodig.

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

åh jeg har og hadt en sånn natt og er bare så irritert efter veldigt lite søvn=( fikk og disse falske rierne etter sengekos =) he he

skjønner godt at du blir frustrert,det er ikke lett å være en opplagt og blid mamma når man ikke får sove om natten...

Lykke til videre!!!

blåser masse fødestøv din vei=)

Skrevet

føler at det er så vanlig for flergangsfødende og 2. gangs å ha masse tullerier før det virkelig setter i gang. hadde ei venninne i fjor som nektet å innrømme at det virkelig var i gang fordi hun hadde hatt så mange ulv ulv episoder. det var akkurat så hu rakk sykehuset før babyen kom... jeg har fortsatt en uke til termin, men har vært moden og klar så lenge nå at jeg føler at jeg er på overtid :-)

Skrevet

Tror flergangsfødende kjenner det bedre ja! men det er jo ikke sikkert disse riene ikke gjør noen ting, kan hende de bidrar mye til modning. Selv har jeg hatt rier i opptil fem døgn i strekk før mine forrige fødsler, og om jeg kunne velge ville jeg heller hatt disse litt spredt enn å gå i ett i nesten en uke - og da selvfølgelig helt uten søvn. Har hatt mye mase/modningsrier nå med nr 3 siden romjulen, og håper da virkelig de har bidratt til modning og at fødselen dermed går raskere denne gang. Hvis ikke de har bidratt med noe er det jo selvsagt ekstremt frustrerende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...