Gå til innhold

2 SA på 6 måneder - gravid igjen?


Gjest isimagen

Anbefalte innlegg

Gjest isimagen

Hei,

 

Uheldige meg har hatt to spontan aborter på et halvt år, til tross for at jeg har levd 100% etter anbefalingene også flere måneder før vi begynte prøvingen for 6 måneder siden. Noen som har opplevd noe lignende?

 

Nå er jeg sannsynligvis gravid igjen, kjenner ihvertfall masse symptomer og håper alt er bra denne gangen. Jeg venter mens på onsdag, men kommer nok til å teste i morgen tidlig! Spennende!!

 

Dersom jeg er gravid og mister igjen blir det full runde med undersøkelser sa legen min. Noen som vet hva og hvordan man sjekker at alt er i orden? Blodprøver? UL? Kikkhullsoperasjon? I følge hjemmetestene har jeg hatt eggløsning som bare det - og jeg har jo blitt gravid ved hver eneste eggløsning (kroppen min rakk bare to runder pga lengre blødninger etter SA).

 

Hadde "håpt" noen hadde vært igjennom noe lignende og kunne fortelle hva som er neste steg her.... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Sitter i samme situasjon her. Har hatt to SA i høst.

Og skal til legen å teste i dag. Håper spiren sitter denne gangen.

 

Legen min sier at de ikke sjekker før det har sjedd flere ganger enn 3 og at det sjelden er noe å gjøre, men har lest inne på forumet på habituell abort og der er det mange med erfaringer og også tips og rød.

 

Håper inderlig vi slipper å gå gjennom en sa til. Har 2 barn fra før og de er en stor trøst nå!

 

Venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...