Gå til innhold

tror ikke babyen kommer likevel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, og alt utstyret er innkjøpt, men når jeg ser det, tenker jeg bare at jeg får ikke bruk for det...??

alt har vårt fint på kontroller osv, men føler plutselig at vi ikke kommer til å få noen baby likevel..... noen andre som har følt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok baby ;) Hender jo at man tenker at ting er for godt til å være sant, selv jeg har tenkt tanken mens jeg har vært innlagt med hyperemesis på sykehuset, men babyen er der enda og nå kjenner jeg liv hver dag! Det er nok helt normalt vil jeg tro.. Er nok mest sansynlig over i morra tidlig..

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er 31 uker.

Er veldig redd i forhold til fødsel, skal snakke med jordmor om ks, da jeg har en sønn fra før, og det var en veldig dramatisk fødsel, trodde det gikk bra ang fødsels angst denne gangen, men nå har den kommet for fult gitt

Skrevet

Kan være underbevisstheten din som prøver å få deg til å "glemme" hele greia, slik at du slapper av? Når kroppen føler seg stressa, noe som ikke er bra for deg når du er gravid, så bruker den å prøve å ordne opp selv.

Jeg følte det sånn de første 12 ukene, da turte jeg ikke å glede meg for jeg var så sikker på at noe skulle gå galt. Gikk vel egentlig ikke opp for meg at vi skulle få barn før jeg var 6 mnd på vei, og magen begynte å strutte skikkelig!

Tror det er ganske så normalt å føle det sånn, om man er redd og ikke vil tenke på det.

Klem til deg, håper du føler deg bedre snart, og klarer å glede deg over graviditeten og over at du snart får enda en liten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...