Amastra Skrevet 24. januar 2011 #1 Skrevet 24. januar 2011 Er 24 uker på vei, og har vært syk siden onsdag med feber og hoste - ikke noen big deal, men har ligget mye. Siden lørdag har jeg hatt store smerter i skuldrene, som nå har spredt seg opp i nakken og ned i armene, helt ut i tomlene. Alle bevegelser er vonde. Det er akkurat som smerten "renner" ut i kroppen, og det verker, nesten som musklene er fulle av vann. Mannen sier jeg ikke er hoven i armene og skuldrene. Jeg er jo redd jeg plutselig har sinnsyke ødemer og det er jo ikke bra når man er gravid. Er dette noe man kan "forvente" som gravid? Bør jeg kontakte lege imorgen? Har tatt 2 paracet nå for å få sove litt, natt til søndag var jeg våken flere ganger i timen og vrei meg i smerter, spesielt i venstrearmen. Sliten nå
mamma til lillingen Skrevet 24. januar 2011 #2 Skrevet 24. januar 2011 Lytt til kroppen din, og ring med engang du synes det blir for mye. Om legen ikke vil gjøre noe, så har du iallefall prøvd. Og en god samtale med legen kan være til like mye hjelp som noen tabletter, etter min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå