Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 for 5 år siden var jeg og en annen ofte sammen og hadde sex, så møtte jeg min nåværende samboer:D Vi har nå vært sammen i 4 år og har en baby sammen, men han blir enda brydd når denne mannen snakker til meg(kan ikke unngå å snakke med han, han er bestevenn til broren min...) Den her flørten min har til og med bedt meg hjem når jeg var gravid:P øøøøh...... Sambo bruker å parodiere han på ting han bruker å si...litt sjalu?Synes det er litt søtt jeg, da bryr han seg jo! <3 hehe..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Du virker litt lite empatisk, og som ei som liker å erte menn for sin egen fornøyelses skyld.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Han er nok litt småsjalu ja, det er jo egentlig litt søtt. For jeg håper jo ikke du snakker til denne fyren på en måte som gir samboeren din grunn til å irritere seg. Vet han at flørten inviterte deg hjem til seg? Virker ellers som at du synes det er rett så smigrende, kanskje du kunne tenkt deg en kjapp en til med denne fyren?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 bare for å ha det sagt: jeg snakker overhodet ikke flørtende til han og samboeren min vet hvert et eneste ord som har blitt utveklset! Og nei, jeg kunne ikke tenkt meg han igjen!!!!! Er det ikke ille om han ikke har brydd seg om sin gravide dame blir invitert hjem til "eksen" ?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 så herlig enig i at litt sjalusi er sundt i et forhold... Man føler liksom at den andre bryr seg da, på en litt keitete og søt måte.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 00:01: bra noen er enige;) jeg blir også litt sjalu om han prater med en eks eller noe..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #8 Skrevet 23. januar 2011 det er da man virkelig forstår hvor godt man liker den andre personen Når man blir litt stressa og får litt vondt i magen fordi de prater med noen andre, selv om vi VET at vi ikke har noen grunn til det. Men en slik følelse kan faktisk gjøre at man den dagen får lyst på litt ekstra kos meg gutten SIN og det er vel positivt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå