Gå til innhold

Har dere menn som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... misliker at dere prater med andre menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaaa... så sant det ikke er hans kompiser...det går bra ;)

Skrevet

Nei, og hvorfor skulle han mislike det?

Skrevet

Neida, Så ikke at han skulle mislike det.. Men bare lurte på om det er vanlig.. Mannen min misliker det veldig..

HI.

Skrevet

Hahaha, ja det skulle gjordt seg;P Jobber i et mannsdominert yrke som eneste jenta, så det hadde blitt fryktelig kjedelig hvis han skulle ha reagert på det. - Heller det hadde faktisk ikke gått i det heletatt..

Virker som mannen din er fryktelig usikker på seg selv hvis han missliker at du prater med andre menn, noe han bør jobbe med hvis dere ikke skal ende opp i et forhold med mye drama og sjalusi.

Skrevet

min er ikke så veldig begeistret for det, men han er bare nødt til å tåle det

Skrevet

I så fall hadde jeg brydd meg fint lite.

Skrevet

Spørs hvem jeg snakker med, men som regel ikke

Skrevet

Ja,men det kommer an på hvem....

Skrevet

ja, jeg har. han forsøker å fleipe det bort, men alle vet at han misliker det veldig.

Skrevet

Tja, han har ikke noe i mot at jeg snakker med andre menn. Ei heller at jeg henger med gamle kompiser. De eneste gangene han har reagert litt negativt var da jeg i en periode var mye ute og drakk kaffe med en annen far i bhg ettersom begge var hjemme på dagtid, og i starten når datteren min og jeg begynte å ha jevnlige leketreff med en venninne av henne og hennes enslige far mens når han var på jobb.

Begge deler har han kommet seg over, for jeg gidder rett og slett ikke å være alene hele dagen, eller la datteren min miste kontakten med venninna si, bare fordi disse pappaene tilfeldigvis er menn.

Skrevet

Ja, men det driter jeg i, og det vet han. Han vet hvem jeg er og hva jeg står for, og tåler han ikke det, så får han gå!

Skrevet

Nei, hallo, Hvorfor skulle han det?

Skrevet

lever du i en sort/hvit verden du da kanskje :) ?

Skrevet

Nei, men nå er det jo ganske åpent spm da å "prate med andre menn". Det kan være vid forskjell på det å skravle med noen på jobben eller å være sammen med noen hver dag og dele dype tanker over lunsj.

Skrevet

Nei selvfølgelig ikke.

Missliker dere at mannen deres snakker med andre damer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...