Gå til innhold

sort eller rød brudekjole?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart var finest ihvertfall :-)

Skrevet

Den sorte ser ut som du skal ha et gothbryllup, den røde var bare SVÆR.

Greit å ikke ha en hvit kjole, men en fin kjole bør man jo ha.

Skrevet

Hva er galt med tradisjonelle kjoler?

er det i det hele tatt lov å gifte seg i kirka med noe slikt?

Skrevet

Ta en kikk på kjolen min, den er til salgs nå, har bilder av den på profilen min! (den er hvit med svarte detaljer og skiller seg litt ut fra mengden av kremhvite bløtkakekjoler;)

Skrevet

ja den er veldig fin, men er det ikke litt lite bryllup over den?

Skrevet

Antar at det er en boa på skulderen hennes, og ikke en del av kjolen. Synes denne kjolen er den beste hittil.

Skrevet

Synes det virker som om slike "særegne" kjoler er litt dyrerer enn de tradisjonelle, hva med å finne en flink skredder og få H*n til å sy en for deg? Kanskje finne en hvit kjole du liker fasongen og detaljene på, så be om den i fargen du vil ha? Verdt et forsøk, mange flinke syerser her til lands!

Skrevet

ja den var veldig fin anonym 00.26 :)

den kunne jeg gjerne hatt!

tenk den med røde sko og røde roser til :)

jeg vil være elegant og mystisk...hihih

og ja det må være litt over the tope når kjolen blir sort :)

Skrevet

ja, den var fin, men ikke så veldig meg.

drømmekjolen er sort og stor, med rødt tyll under som kommer fram når man går :)

Skrevet

Hvis du har budsjett til det ville jeg laget en skisse og funnet meg en dyktig skredder :) Hvis h*n er villig til å kun ta betalt for arbeidet og du selv kan importere stoffet som trengs trenger det ikke bli så hinsides dyrt heller.

Skrevet

hvor mye koster sånt da? har budsjett på 15 000 kr på kjolen

innbiller meg at å få noen til å sy den i norge koster langt mer?

Skrevet

Mneeei, ta deg en tur til Grønland i Oslo, mange flinke damer der skal jeg love deg! Evt finne noen som holder på med kostymer til teater, det tror jeg kanskje kan være det lureste:) Tror du kan komme et stk på vei med 15000, især om du kan stå for stoffene selv. Om ikke er det mange flyreiser nå til 199,- tur/retur, da kan det være en ide og kanskje se litt østover, sette av et par tusen av de til reise og få det gjort der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...