Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 noen som har noen andre fine og vise frem? det er så mange hvite og så få sorte og rød http://www.prettychicblog.dk/wordpress/wp-content/upLoads/2010/03/sort-brudekjole-r%C3%B8de-cowboy-st%C3%B8vler.jpg http://hrogfrukjeldsen.files.wordpress.com/2008/08/wd08-0002b-hs3097.jpg
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 hva med en blanding? http://blog.ecards.co.uk/wp-content/uploads/2009/07/red-black-wedding-dress.JPG
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Den sorte ser ut som du skal ha et gothbryllup, den røde var bare SVÆR. Greit å ikke ha en hvit kjole, men en fin kjole bør man jo ha.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #6 Skrevet 23. januar 2011 Hva er galt med tradisjonelle kjoler? er det i det hele tatt lov å gifte seg i kirka med noe slikt?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #7 Skrevet 23. januar 2011 jeg skal ikke gifte meg i kirken og jeg vil ikke ha hvit kjole, ikke kler jeg det og ikke er jeg jomfru heller... hehe.. syns dere ikke de var noe fine? hva med dene her da? http://2.bp.blogspot.com/_Oru85PggvJw/SRDW-7AwMII/AAAAAAAAArI/ASV7z7H5E5k/s320/French%2Bwedding%2Bgown%2B1.jpg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. januar 2011 #9 Skrevet 23. januar 2011 Ta en kikk på kjolen min, den er til salgs nå, har bilder av den på profilen min! (den er hvit med svarte detaljer og skiller seg litt ut fra mengden av kremhvite bløtkakekjoler;)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #10 Skrevet 23. januar 2011 Fremdeles veldig goth. Hva med å finne en vinrød kjole? Finere enn knall rød, synes jeg. F.eks. http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=971
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #11 Skrevet 23. januar 2011 den var veldig fin lykkeli men jeg har plan om helt rød kjole med storte tulipaner eller liljer eller sort kjole med røde roser og røde sko. jeg er litt dramatisk av meg http://www.imujer.com/wp-content/uploads/2011/01/Vestidos-de-novia-negros3.jpg
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #12 Skrevet 23. januar 2011 ja den er veldig fin, men er det ikke litt lite bryllup over den?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #13 Skrevet 23. januar 2011 Antar at det er en boa på skulderen hennes, og ikke en del av kjolen. Synes denne kjolen er den beste hittil.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #14 Skrevet 23. januar 2011 hehe... vi nermer oss hva med denne da? litt mye hvit på, men ellers liker jeg den godt http://1.bp.blogspot.com/_yDZqFwxgC4w/TGIx2E_IDOI/AAAAAAAAAzI/AYw-kFxcLbg/s400/black-wedding-dress.png
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #15 Skrevet 23. januar 2011 Synes det virker som om slike "særegne" kjoler er litt dyrerer enn de tradisjonelle, hva med å finne en flink skredder og få H*n til å sy en for deg? Kanskje finne en hvit kjole du liker fasongen og detaljene på, så be om den i fargen du vil ha? Verdt et forsøk, mange flinke syerser her til lands!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #16 Skrevet 23. januar 2011 Evt synes jeg denne var fin, glemte å attache den til forrige post http://www.theepochtimes.com/n2/content/view/41030/ Skal du ha en svart BRUDEkjole, og ikke bare en formell kjole synes jeg den må være litt over the tope:P
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #17 Skrevet 23. januar 2011 Denne syns jeg er fin: http://www.medievalbridalfashions.com/nowandforever.htm
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #18 Skrevet 23. januar 2011 ja den var veldig fin anonym 00.26 den kunne jeg gjerne hatt! tenk den med røde sko og røde roser til jeg vil være elegant og mystisk...hihih og ja det må være litt over the tope når kjolen blir sort
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #19 Skrevet 23. januar 2011 ja, den var fin, men ikke så veldig meg. drømmekjolen er sort og stor, med rødt tyll under som kommer fram når man går
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #20 Skrevet 23. januar 2011 Hvis du har budsjett til det ville jeg laget en skisse og funnet meg en dyktig skredder Hvis h*n er villig til å kun ta betalt for arbeidet og du selv kan importere stoffet som trengs trenger det ikke bli så hinsides dyrt heller.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #21 Skrevet 23. januar 2011 hvor mye koster sånt da? har budsjett på 15 000 kr på kjolen innbiller meg at å få noen til å sy den i norge koster langt mer?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #22 Skrevet 23. januar 2011 Jeg synes denne var fin, men den er kanskje for enkel?: http://sweetfashiondesign.com/2010/05/04/best-styles-are-in-the-spring-%e2%80%93-bridesmaid-dresses/a-line-bridesmaid-dresses-red/
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #23 Skrevet 23. januar 2011 En kollega av meg fikk sydd kjole hos en skredder i Oslo til 13000,- inkl stoffet. Så det finnes håp. Jeg fant et par til jeg likte, men de er nok ikke store nok http://www.onlygowns.com/dresses/sexy-a-line-beaded-prom-dress-1139.asp http://www.onlygowns.com/dresses/fascinating-full-skirted-strapless-gown-2069.asp http://www.onlygowns.com/dresses/satiny-sequined-ball-gown-2195.asp
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #24 Skrevet 23. januar 2011 Mneeei, ta deg en tur til Grønland i Oslo, mange flinke damer der skal jeg love deg! Evt finne noen som holder på med kostymer til teater, det tror jeg kanskje kan være det lureste:) Tror du kan komme et stk på vei med 15000, især om du kan stå for stoffene selv. Om ikke er det mange flyreiser nå til 199,- tur/retur, da kan det være en ide og kanskje se litt østover, sette av et par tusen av de til reise og få det gjort der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå