Gå til innhold

Har jeg blitt gal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går lørdag brukte jeg to timer på å vaske badet. Dusjveggen er av glass og såperester setter seg fast med en gang, skrubbet fliser på gulv osv. innimellom kynnere og bekkenløsning. Men badet måtte vaskes. Er i uke 30 nå. Så like etter at jeg var ferdig kom broren til min mann på besøk. Han skulle hente. De skulle på guttefest. Plutselig fikk broren det for seg at han skulle vaske håret, ( han var ikke fornøyd med sveisen eller noe sånt) Når han var ferdig var hele gulvet vått, det var såpe over alt, på veggene til dusjen, flisene jeg hadde skrubbet osv.

Da ble jeg rasende å skjelte han ut. Mannen min ble drit flau og sinna for at jeg ble så sint. Men jeg ble helt oppgitt. Var kjempe sliten å glad for endelig å være ferdig. Nå syns de jeg er kjempe urimelig å bli sint for at et familiemedlem ville låne dusjen????

Er det gravid hormonene eller?

Måtte bare få det ut. God natt alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er nok gravidhormoner :)

Å. det går over!

Skrevet

Bruker man dusjen rydder man opp etter seg.

Det får de bare lære.

Skrevet

Hehe, regner med at det var en kombinasjon mellom hormoner og det å være utslitt som fikk deg til å klikke, menn er menn har jeg merka meg og de ser ikke gris på samme måten som vi gjør siden det på magisk vis bare forsvinner igjen (når vi vasker etter de)

Håper dere kan le av dette senere, istede for at forholdet til svogeren din har fått seg en knekk

Skrevet

Cheezus, her har hormonene gått over alle støvleskaft! Det er en gang slik at en dusj blir skitten, den må vaskes, den blir skitten, så vaskes om att og om att. At du valgte å bruke TO timer på å vaske badet, er strengt tatt ditt problem. Bekkenløsning og kynnere burde jo gitt deg en pekepinn på at dette ikke var en oppgave for deg, men du valgte selv å styre på i flere timer. Og at du velger å gjøre noe slikt, som i mine øyne er totalt unødvendig og rett og slett dumt, fjerner ikke det faktum at dusjen er et bruksobjekt, og at du ikke kan forlange at den skal stå ubrukt fordi du, totalt unødvendig, har skrubbet den i din tilstand. Håper ikke oppførselen din skader forholdet til din manns bror i fremtiden.

Skrevet

Hadde du ikke planer om å bruke dusjen noe mere?

Men kan da fortelle at bad støver ned og ser jævligere ut om det ikke brukes.

Synes du baderomsvask er noe herk kan jeg tipse om dampvasker. Da er det fort gjort og du trenger ikke gnikke og gni i det hele tatt.Til og med fugene blir rene bare med å føre børsten over.

Skrevet

Så dere syns det er helt greit at de griser til gulvet og ikke tørker opp etter seg?

Vasker dere alltid etter mennene og deres søsken og venne?

Ikke rart det er mange som er så misfornøyde som vi stadig leser om her inne.

Ikke aktuelt at jeg skal gå å tørke opp etter mannen eller hans søsken. Det får de fint klare selv.

Skrevet

Nei vi tørker ikke opp etter å ha dusjet. Vann på badet får lufttørke.

Det samme gjelder for gjester også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...