Gå til innhold

Huff! jeg tror jeg mister jeg nå:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 8.3 på vei, så er jo ganske normalt å miste.

Nå kom det litt blod, litt brunaktig,

Kjæresten min begynte å gråte for han gledet seg så veldig, og jeg har følt meg mye mer gravid nå en med de to andre svangerskapet. Har vært ganske kvalm de siste dagene i dag også.

Men nå som vi hadde sex så begynte jeg å blø så er redd for at dette er starten på et nytt spontan abort (hadde en i fjor og)

Noen som har opplevd det samme og det har gått bra?

Har ikke vondt i magen og har vært trøtt og kvalm i dag og som de andre dagene den siste uken.

Blir veldig glad hvis noen svarer, Samme hva dere har opplevd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mista to ganger, og da kom det friskt blod, ene gangen mye og andre gangen var det veldig vondt, kom litt blod først så litt mer.

Etter et samleie er det ikke uvanlig at det kommer litt blod vil jeg tro, siden slimhinner ikke er helt seg selv i svangerskap.

Skrevet

Jeg hadde en sa i uke 7-8, og da hadde jeg vondt i magen den dagen, kraftigere enn vanlige menssmerter. Kjente på kroppen at noe var galt, og så begynte jeg å blø.

Kan være starten på en sa, kanskje ikke. ...

Føler med deg!

Skrevet

Sender deg en klem. Krysser fingrene for at det ikke er en spontan abort.

Skrevet

Litt blod etter sex er helt vanlig, dette på grunn av at slimhinnene er så skjøre under svangerskapet. Sex er ikke farlig mens man er gravid.

Hvis blodet er brunt betyr det at det er gammelt. Ved en spontanabort vil blodet være rødt og friskt. En venninne av meg blødde med ujevne mellomrom gjennom hele svangerskapet, men hun fikk en frisk og fin gutt :)

Så sleng deg ned på sofaen, legg bena høyt og slapp av! Dette går nok fint skal du se!

Skrevet

Har hatt blødninger i begge svangerskapene mine.

Første var det frisk blod i uke 8 - ble livredd, men alt gikk kjempe bra. Hun er nå 5 år.

Andre gangen kom det masse masse blod i uke 14, men hun er nå 6 måneder gammel.

Lykke, lykke til...det KAN gå bra!

Skrevet

Har hørt om flere tilfeller der den gravide har blødd etter samleie uten at det har gått galt. Men de har (ihvertfall noen) fått beskjed om å la vær å ha samleie en stund etter det.

Jeg blødde friskt blod (masse) en dag før jul+ hadde masse magesmerter. Har gått bra så langt. Blødde litt idag, brunt slik du beskriver. Ingen smerter. Men jeg er 16 uker og kjenner liv nå. Så trenger absolutt ikke bety at det er sa hos deg;) Lykke til:)

Skrevet

Jeg tror du bare har fått en rift når dere hadde sex jeg.

Du har jo fortdsatt alle symptomene for at du er gravid, så da er du sikkert det:)

Jeg blødde masse i siste svangerskap, både nytt og gammelt blod, men har en fin sønn likevel! Drt var et hematom som hadde sprukket eller noe sånt + at morkaken hadde revnet litt (tror jeg det var).

Har hatt to sa også, ene gangen begynte jeg plutselig å blø masse samtidig som at jeg fikk sterke magesmerter.

Andre gang merket jeg ingenting før jeg var på tidlig ul og fosteret var gått til grunne (som legen så fint sa det)

Jeg tror at det går bra med deg jeg, er nesten helt sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...