Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 er det vanlig at et barn på 2 år ikke har konsentrasjon? gjelder på alt egentllig her, syntes jeg maser HELE tiden.... er det kveldsstell og hun skal kle av seg er det veldig gøy å gjøre alt annet.. må mase og minne på hele tiden, gjelder påkledning av pysj og sokker, pusse tenner hvor hun må se alle andre veier, og når vi skal kle på oss for vi skal ut. småen her er veldig selvstendig og skal gjøre mest mulig selv. det tar tid selvfølgelig.. men noen ganger blir jeg bare så lei av å mase. må finne nye ting hele tiden for å "lokke". Det hjelper jo, men er det helt normalt eller?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Høres akkurat som min 2 åring hvertfall. Men han vil ikke gjøre noe selv en gang, og er ikke alltid så interessert i at jeg skal gjøre det heller. Så her tar også ting veldig lang tid når vi skal noe.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 det var da godt å høre, håper det er helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Det er nok ganske normalt Klarer barnet å sitte noen minutter om gangen og leke med en ting er det ikke noe å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå