Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Har en sønn fra før på 10 mnd og har termin 30.april.. Andre som blir alene med 2 små? Barnefaren vil ikke ha kontakt virker det som for snakker bare et par ganger i mnd nå og det er for å si at han har dårlig råd og at han vil ha privat ordning og at jeg ikke må gå igjennom NAV.. Synes det er dårlig gjort av han.. I begynnelsen av graviditeten gikk han å håpet på at jeg skulle miste, synes det er utrolig stygge tanker.. Kjenner jeg er forbanna og skuffet på samme tid. Noen andre med erfaring? Er det veldig slitsomt med 2 små og være alene atpåtil? Har familie og venner som vil hjelpe og stille opp men blir vel ikke helt det samme..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Ikke ta privat ording iallefall, gå gjennom NAV! For en dust.. Er det samme mann som er far til begge? Jeg er ikke alene, men du er jo vant til å være alene mye vil jeg tro med minstne så du klarer nok fint 1 til. Men det blir nok veldig travelt med 2 så tette barn, slitsomt og tøft..men du klarer dette. Du må jo det for barna sin del! Trøsten er at det avtar, om noen år er det ikke like travelt. Og RUTINER er ordet...alt handler om rutiner så skal du se at alt går så fint. Regner med du har litt avlastning fra besteforeldre etc, hjelper nok godt med når du blir alene med 2 små barn.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Kommer til å gå igjennom NAV, det er det tryggeste. Han er far til dem begge men er lenge siden han har vært her nå, et par uker før jul var han innom å sa hei.. Jeg vet jeg kommer til å klare det og jeg har fine rutiner med guttungen nå, må vel bare komme i nye rutiner med to unger, hehe Har tenkt det blir tøft de første ukene med nattevåk osv. men skal vel få det til Har en mamma som har stilt opp kjempe masse nå i det siste så jeg kan regne med henne framover vet jeg.. Er bare skuffende at han viser så lite interesse for barna sine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå