Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 "En del menn forlover seg for da slipper de å gifte seg...Ikke sant? Da har de friheten sin i behold, samtidig som de har en fornøyd samboer med gullring."
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #3 Skrevet 23. januar 2011 Vil ikke damene etterhvert begynne å mase? Jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke akter å være forlovet mer enn 6-12mnd om han noen gang skulle ville forlove seg.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #4 Skrevet 23. januar 2011 Vet om et par som har vært forlovet i 15 år, kommer nok aldri til å gifte seg.. hehe :-P
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2011 #5 Skrevet 23. januar 2011 Nei kjenner ikke igjen det der, om man er forlovet, gift eller bare samboere han man i mine øyne samme friheten, men som gift har man ei skikkelig bryllupsregning å betale på i tillegg så som forlovet har man jo litt mer økonomisk frihet da, hehe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Vet om et par som var forlova i 17 år, han ville ikke gifte seg. De har barn sammen, eier hus sammen, deler alt. Men ikke faen om han ville gifte seg, det ble "for mye". Nå har hun forlatt idioten.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Vi har vært forlovet i 2,5 år, skal gifte oss om 2,5 år, akkurat den dagen vi har vært sammen i 10 år. Datoen faller på en lørdag i 2013. Vi vil heller ikke låne penger til bryllup så vi sparer. to barn har vi, hus og slike ting. Men han kaller meg allerede for kona si noen ganger og han er jo mannen min. men ingen av oss føler at vi måååå gifte oss for å gifte oss, men jeg vil ha en dato som betyr noe, derfor valgte jeg da når vui har vært sammen i 10 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå