lille frø, mor til to Skrevet 23. januar 2011 #1 Skrevet 23. januar 2011 Ville du ha gjort det? Hvorfor, hvorfor ikke?
Lykke (ö;) Skrevet 23. januar 2011 #2 Skrevet 23. januar 2011 Jo selvfølgelig er det greit. Kjørte i påsken når jeg var i uke 33 jeg:)
Snøfnugg75 Skrevet 24. januar 2011 #3 Skrevet 24. januar 2011 Ja, men meir forsiktig enn vanleg, dvs ingen halsbrekkande hopping og veldig stor fart. Så ville eg passa meg litt ekstra så eg ikkje blei nedkjørt.
Tired mama Skrevet 24. januar 2011 #4 Skrevet 24. januar 2011 Jeg hadde ikke tatt sjansen. Selv om magen ikke stikker veldig ut, og babyen sikkert ligger godt beskyttet inni magen, så vet man ikke hva et kraftig slag mot magen kan gjøre. Og det hjelper ikke å stole på at man selv klarer å holde seg på beina. Man vet ALDRI hvem andre man møter i bakken. Jeg stoler i hvert fall ikke på at andre ikke kommer til å kjøre meg ned. Derfor holder jeg meg unna slalombakkene når jeg er gravid...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 24. januar 2011 #5 Skrevet 24. januar 2011 Jeg kjørte i uke 18, men veldig forsiktig. Uke 10 skal gå veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå